مکس بورس عرضه اولیه جم پیلن در روز دوشنبه مورخ 1398/03/27 - مکس بورس

جم پیلن

به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می رساند در روز دوشنبه مورخ ۲۷/ ۰۳/ ۱۳۹۸ تعداد ۲۰۰ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت پلی پروپیلن جم به عنوان پانصدوسی و یکمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش “محصولات شیمیایی” ، گروه “تولید مواد شیمیایی پایه” و طبقه “تولید مواد شیمیایی پایه به جز کود” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد “جم پیلن به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

جم پیلن

شرکت پلی پروپیلن جم با نماد  جم پیلن و تعداد کل سهام  ۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (دو میلیارد سهم ) میلیون سهم  و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه جم پیلن به مقدار ۲۰۰ میلیون سهم (۱۰درصد کل سهام) با قیمت هر سهم ۲۱۰۰۰ تا ۲۲۵۰۰ ریال در روز دوشنبه مورخ ۲۷/ ۰۳/ ۱۳۹۸ عرضه اولیه خواهد شد.

متعهدین عرضه شرکت شرکت پتروشمیران(سهامی خاص) و –شرکت پتروشیمی جم(سهامی عام) خواهد بود. سقف تعهد خرید حداکثر تا ۵۰ درصد سهام قابل عرضه می باشد.متعهد خرید شرکت تامین سرمایه لوتوس خواهد بود.

براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی ۵۰۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۵۰۰ سهم به هر کد مبلغ ۱۱٫۲۵۰٫۰۰۰ هزار ریال برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه جم پیلن

با فرض مشارکت ۴۰۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۵۰۰ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱۱٫۲۵۰٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

با فرض مشارکت ۴۶۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۴۳۴ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۹٫۷۶۵٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

 

جم پیلن

معرفی مختصر شرکت پلی پروپیلن جم

موضوع فعالیت

احداث، راه اندازی و بهره برداری، اداره کارخانجات صنعتی به منظور تولید، بازاریابی، فروش، صدور محصولات پتروشیمی، ذخیره و صادرات و تبدیل کلیه مواد شیمیایی وپتروشیمیایی و فرآورده های فرعی و مشتقات ذیربط آنها و انجام کلیه فعالیتهای تولیدی، صنعتی، بازرگانی، فنی و مهندسی که به طور مستقیم و یا غیرمستقیم مربوط به عملیات مذکور میباشد با رعایت قوانین و مقررات مربوطه.

سهامداران عمده شرکت پلی پروپیلن جم 

جم پیلن

شرکت پلی پروپیلین جم (JPPC) در سال ۱۳۸۳ در منطقه ویژه انرژی پارس در عسلویه تاسیس گردید.این شرکت تولید کننده انواع گریدهای پلی پروپیلن با نام تجاری JAMPILEN  و با بالاترین کیفیت با تکیه بر فن آوری منحصر به فرد SPHERIPOL  با ظرفیت اسمی ۳۰۰ هزار تن در سال میباشد.دسترسی مناسب به خوراک ,ظرفیت تولید با مقیاس جهانی ,موقعیت استراتژیک جغرافیایی,تنوع سبد محصول ,استفاده از روزآمدترین تکنولوژی تولید ,خوراک مبتنی بر گاز و بسیاری عوامل دیگر باعث شده است که شرکت پلی پروپیلن جم به عنوان بزرگترین تولید کننده تخصصی پلی پروپیلن در کشور با راهبرد خلق ارزش به سود مشتری,جایگاه خود را به عنوان پیشتاز در بازار به خوبی تثبیت نماید.

ظرفیت اسمی تولید پلی پروپیلن در ایران ۹۸۰٫۰۰۰ تن میباشد که شرکت پلی پروپیلن جم ۳۰ درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده است.شرکت های پتروشیمی مارون ,پتروشیمی شازند ,پلی نار,رجال و نوید زر شیمی رقبای اصلی شرکت محسوب میشوند.سرمایه اولیه شرکت در زمان تاسیس ۱٫۰۰۰ میلیون ریال بوده است.در حال حاضر سرذمایه ثبتی شرکت  مبلغ ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون ریال میباشد که از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده صورت گرفته است.

عملکرد مالی جم پیلن

جم پیلن

تحلیل بنیادی جم پیلن و اخبار تکمیلی شرکت به زودی از وبسایت پرشین بورس منتشر میگردد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 116 views بار دسته بندی : عرضه اولیه تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.