مکس بورس عرضه اولیه دتوزیع در راه ورود به بازار سرمایه - مکس بورس

دتوزیع 

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره نماد شرکت توزیع دارو پخش با نماد دتوزیع در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج گردید تا عرضه اولیه دتوزیع در مسیر ورود به بازار سرمایه قرار گیرد.

 

در اطلاعیه منتشره آمده است ، بدینوسیله به اطلاع میرساند شرکت توزیع دارو پخش  (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ بعنوان دویست و یکمین نماد معاملاتی(یکصدو هجدهمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ های فرابورس ایران با نماد دتوزیع درج گردید. توزیع دارو پخش در گروه مواد و محصولات دارویی و زیر گروه تولید سایر محصولات دارویی و با کد ۴۳۹۹ ثبت شده است.

 

دتوزیع

شرکت توزیع داروپخش یک شرکت تجاری ، خدماتی است که در  زمینه تهیه و تدارک انواع داروهای انسانی ، تجهیزات پزشکی ، آرایشی ، بهداشتی و توزیع و فروش آنها در سراسر کشور فعالیت مینماید.

این شرکت قبلا با عنوان سازمان توزیع و فروش یکی از زیرمجموعه های شرکت سهامی داروپخش فعالیت داشت که در تاریخ ۱۳۷۵/۱۲/۲۸ از شرکت مادر منفک و تحت شماره ۱۲۹۲۰۹ با شناسه ملی ۱۰۱۰۱۷۲۵۵۸۲ و با نام شرکت توزیع داروپخش ( سهامی عام) به ثبت رسید.

در حال حاضر شرکت توزیع داروپخش با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت و سرمایه ۳۰۰ میلیارد ریالی ، دارای ۲۰ مرکز توزیع با مساحت ۱۷۰٫۰۰۰ متر مربع در سراسر کشور میباشد.

شرکت توانسته است با هدف ارتقا کیفیت و خدمات توانسته است که در امر توزیع سریع و مطمئن داروهای مخدر و توزیع ۲۴ ساعته ، رعایت زنجیره سرد ، رعایت اصول GDP  و gsp  ایجاد تنوع در شیوه های درخواست گیری ( اینترنتی و اپلیکیشن موبایل ؟) و تکمیل سبد کالا در راستای حصول رضایت مشتری ، همواره پیشگام در بین تمامی شرکت های توزیع دارو در سطح کشور باشد.

این شرک از سال ۱۳۸۵ همواره جز ۱۰۰ شرکت برتر شناخته شده است و با کسب رتبه اول سهم بازار در میان رقبا به عنوان بزرگترین شرکت پخش داروهای انسانی در ایران فعالیت میکند.

سهامداران عمده دتوزیع

 

 

دتوزیع

 

 

 

 

 

 

 

 

این شرکت بعنوان بزرگترین شرکت پخش دارویی از نظر سهم از بازار در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.این شرکت در حال حاضر جز واحدهای تجاری فرعی شرکت داروپخش ( سهامی عام) و واحد تجاری اصلی نهایی گروه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی میباشد.

موضوع فعالیت شرکت عبارت است از  تهیه و تدارک انواع دارو و مواد داروئی و شیمیایی ، تجهیزات پزشکی ، فراورده های بیولوژیک ، محصولات آرایشی و بهداشتی ، لوازم درمانی ، مواد غذایی و اقلام مشابه از داخل و خارج از کشور و توزیع و فروش آنها در سراسر کشور.

 

شرکت با در اختیار داشتن مجموعه ای متشکل از حدود ۳۰۰ دستگاه حمل و نقل و ۱۰۰۰ نفر پرسنل مستقر در ستاد و مراکز استان ها ، سیستم های پیشرفته و زنجیره سرد و مجهزترین انبارهای نگهداری دارو ، زنجیره گسترده های از توزیع دارو و مکمل های دارویی در سطح کشور را در اختیار دارد.سرمایه اولیه شرکت در بدو تاسیس  ۵۰۰ میلیون ریال بوده است که طی چند مرحله افزایش ، به مبلغ ۶۰۰٫۰۰۰ میلیون ریال رسیده است.طی آخرین افزایش سرمایه سرمایه شرکت از مبلغ ۳۰۰ میلیارد به مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت.فروش شرکت درسال ۹۷ بالغ بر ۳۰٫۰۰۰ میلیارد ریال و سود خالص آن بیش از ۷۷۰ میلیارد بوده است.

معرفی مختصر شرکت بهمراه عملکرد مالی ۱۳۹۸

بر اساس گزارش حسابرسی نشده شرکت توزیع دارو پخش در دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۶/۳۱  به ازای هرسهم ۱۰۸۵ریال سود محقق کرده است شرکت در سال مالی جاری افزایش سرمایه ۳۰۰% را به ثبت رسانده و با لحاظ سرمایه جدید نسبت به مدت مشابه سال قبل در سود هر سهم ۳۳% کاهش داشته ولی سود خالص رشد ۳۵% داشته که عمدتا بدلیل رشد ۳۵% درآمدهای عملیاتی شرکت بوده است.این شرکت براساس عملکرد ۶ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ مبلغ ۶۵۰,۸۵۸ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

درحال حاضر شرکت توزیع داروپخش با بیش از۶۰ سال سابقه فعالیت در صنعت توزیع دارو به عنوان یکی از شرکتهای زیر مجموعه هلدینگ داروپخش از مجموعه داروئی تأمین، دارای ۲۰ مرکز توزیع در سراسر کشور است و با تکیه بر دیرینه پر افتخارخود در صنعت پخش، در سال ۱۳۹۷ به فروشی معادل ۳۰,۳۲۴ میلیارد ریال دست یافت. شرکت توزیع داروپخش پیشگام درشرکت های توزیع دارو در کشور بوده و ضمن کسب جایزه اهتمام به کیفیت از سازمان غذا و دارو از سال ۸۵ تاکنون جزو ۱۰۰شرکت برتر کشور شناخته شده است.شرکت توزیع داروپخش در گذر زمان از واحد توزیع و فروش بنگاه خیریه به شرکتی با ویژگی های خاص امروز تبدیل شده است.

نتایج عملکردی شرکت

 

دتوزیع

 

اطلاعات تکمیلی عرضه اولیه جدید دتوزیع و تاریخ عرضه بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار شما کاربران گرامی قرار میگیرد.

از بخش عرضه اولیه در بالای وبسایت میتوانید به لیست کامل عرضه اولیه های جدید سال ۹۸+ جدول زمانبندی و تاریخ و تحلیل بنیادی نمادهای مذکور دسترسی داشته باشید.

تحلیل بنیادی دتوزیع از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

برای مشاهده تاریخ عرضه اولیه دتوزیع اینجا کلیک نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 431 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.