مکس بورس عرضه اولیه دتوزیع در روز یکشنبه مورخ 1398/07/21 - مکس بورس

عرضه اولیه دتوزیع

عرضه اولیه سهام شرکت توزیع دارو پخش با نماد دتوزیع در روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ در بازار سرمایه ایران صورت میگیرد.

در اطلاعیه منتشره سازمان بورس آمده است که به استناد پذیرش شرکت توزیع دارو پخش ( سهامی عام) در تاریخ ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ توسط هیات محترم پذیرش اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع میرساند ، سهام شرکت مذکور توسط سهامدار عمده در روز عرضه اولیه به روش ثبت سفارش به عموم عرضه اولیه میگردد.

 

عرضه اولیه دتوزیع

 

به گزارش پرشین بورس ، شرکت توزیع دارو پخش با نماد دتوزیع و تعداد کل سهام ۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰  (۶۰۰ میلیون سهم ) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه دتوزیع به مقدار ۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰  میلیون سهم (۱۰ درصد کل سهام) با قیمت هر سهم ۲۲۵۰۰ تا ۲۳۰۰۰ ریال در روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ، عرضه اولیه خواهد شد.

متعهد خرید :شرکت کارگزاری صبا تامین( سهامی خاص) و سقف تعهد خرید حداکثر تا ۵۰ درصد سهام قابل عرضه در عرضه اولیه میباشد.مدیر عرضه نیز شرکت کارگزاری صبا تامین( سهامی خاص) خواهد بود.

براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه دتوزیع ۱۵۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۱۵۰ سهم به هر کد مبلغ  ۳٫۴۵۰٫۰۰۰ ریال برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

 

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه دتوزیع

 

-با فرض مشارکت ۵۵۰  هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۱۰۹ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۲٫۵۰۷٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۶۵۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۹۲ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۲٫۱۱۶٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۸۵۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۷۰ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱٫۶۱۰٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۱ میلیون کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۶۰ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱٫۳۸۰٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

تحلیل بنیادی دتوزیع بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

برای آشنایی با شرکت ، سهامداران عمده و عملکرد مالی شرکت اینجا کلیک نمایید.

 

با استفاده از نرم افزار تحلیل بنیادی وبسایت پرشین بورس شما نیز میتوانید این نماد را تحلیل بنیادی نمایید. برای دسترسی به لینک نرم افزار تحلیل بنیادی اینجا کلیک نماید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 458 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.