مکس بورس عرضه اولیه درهآور در آستانه ورود به فرابورس - مکس بورس

عرضه اولیه درهآور در آستانه ورود به بازار سرمایه ایران قرار گرفت.

بدینوسیله به اطلاع میرساند شرکت دارویی ره آورد تامین (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از تاریخ ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ بعنوان یکصد و نود و پنجمین نماد معاملاتی(یکصدو سیزدهمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ های فرابورس ایران با نماد درهآور درج گردید.دارویی ره آورد تامین در گروه مواد و محصولات دارویی  و زیر گروه تولید سایر محصولات دارویی و با کد ۴۳۹۹ثبت شده است.

عرضه اولیه درهآور

عرضه اولیه درهآور

شرکت در ابتدا تحت نام ”شیمیایی ره آورد تامين” درتاريخ ۱۱ آبان ماه ۱۳۸۳ به صورت “سهامی خاص” تاسيس و تحت شماره  ۲۳۳۵۶۶ در اداره ثبت شرکت ها و مالکيت صنعتی تهران به ثبت رسيده است. بموجب تغییرات به عمل آمده در اساسنامه شرکت، به استناد صورت جلسه مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام مورخ ۲۵ تـیر ماه ۱۳۹۱ نام شرکت به”دارویی ره آورد تامین” تغییر یافت و همزمان ماده دو اساسنامه شرکت (موضوع فعالیت)، کلمات “اشکال مختلف دارویی” اضافه شد. تغییرات مذکور در روزنامه رسمی مورخ ۷ آذر ماه ۱۳۹۱ به شماره ۱۹۷۳۰ به ثبت رسیده است. مرکز اصلی شرکت واقع در ”تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، بعد ازپل همت، کوچه پونک، ساختمان قائم، پلاک ۲  واحد ۶ و ۷ و کارخانه در شهرستان ساوه، شهرک صنعتی کاوه، خیابان هجدهم” است. درحال حاضر شرکت جزو واحد تجاری فرعی شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین می باشد.

فعاليت اصلی شرکت 

موضوع فعاليت شرکت طبق مفاد ماده دو اساسنامه آن عبارت است از: توليد و بسته بندی اشکال مختلف دارویی مواد اوليه دارویی، شيميایی آرايشی، بهداشتی و ساير محصولات مشابه و تهيه و تامين کليه مواد و وسايل، دستگاه ها و ماشين آلات مورد نياز از داخل و خارج شرکت، فروش توليدات و نتايج تحقيقات و فناوري های حاصله در بازارهای داخلی و صادرات آن به خارج از کشور، مشارکت و سرمايه گذاری و سرمايه پذيری در شرکت های داخلی و خارجی از طريق تعهد و خريد سهام ساير شرکت ها و هر گونه عمليات صنعتی، بازرگانی، مالی و تجاری که بطور مستقيم و غير مستقيم با هر يک از موضوعات فوق مرتبط باشد.

سهامدران عمده درهآور

عرضه اولیه درهآور

عملکرد مالی درهآور

عرضه اولیه درهآور

اطلاعات تکمیلی عرضه اولیه جدید درهآور و تاریخ عرضه  بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار شما کاربران گرامی قرار میگیرد.

از بخش عرضه اولیه در بالای وبسایت میتوانید به لیست کامل عرضه اولیه های جدید سال ۹۸+ جدول زمانبندی و تاریخ و تحلیل بنیادی نمادهای مذکور دسترسی داشته باشید.

تحلیل بنیادی درهآور بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 277 views بار دسته بندی : عرضه اولیه تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.