مکس بورس عرضه اولیه درهآور در روز چهارشنبه مورخ 1398/04/12 - مکس بورس

به استناد پذیرش سهام شرکت دارویی ره آورد تامین ( سهامی عام ) در تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ توسط هیات محترم پذیرش اوراق بهادرا در فرابورس ایران ، به اطلاع میرساند ، سهام شرکت مذکور توسط سهامدار عمده ، در روز چهارشنبه  مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ به روش ثبت سفارش ، عرضه اولیه میگردد.به دین ترتیب درهآور آماده فاز نهایی پذیرش در فرابورس ایران گردید.

بر اساس این اطلاعیه در روز چهارشنبه  مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ تعداد ۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون سهم معادل ۲۰ درصد از سهام ، شرکت دارویی ره آورد تامین به عنوان یکصد و نود و پنجمین شرکت پذیرفته شده در فرابورس ،  برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در فرابورس تهران با نماد درهآور  ،به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت ، عرضه اولیه ، خواهد شد. دارویی ره آورد تامین در گروه مواد و محصولات دارویی  و زیر گروه تولید سایر محصولات دارویی و با کد ۴۳۹۹ ثبت شده است.درهآور

دارویی ره آورد تامین با نماد درهآور  و تعداد کل سهام ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (دویست میلیون سهم ) سهم  و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه درهآور به مقدار ۴۰ میلیون سهم (۲۰ درصد کل سهام) با قیمت هر سهم ۳۰۰۰ تا ۳۱۵۰ ریال در روز در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ ، عرضه اولیه خواهد شد.

متعهدین خرید :شرکت سرمایه گذاری هامون شمال (سهامی عام ) و شرکت کارگزاری صبا تامین (سهامی خاص) ( هر متعهد حداکثر سقف تعهد خرید حداکثر تا ۵۰ درصد سهام قابل عرضه می باشد.متعهد خرید شرکت تامین سرمایه امید خواهد بود. درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه) خواهند بود

مدیر عرضه شرکت کارگزاری صبا تامین خواهد بود.

براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه درهآور   ۳۳۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۳۳۰ سهم به هر کد مبلغ ۱٫۰۳۹٫۵۰۰ ریال برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه درهآور 

با فرض مشارکت ۴۰۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۱۰۰ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۳۱۵٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

با فرض مشارکت ۴۶۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۸۶ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۲۷۰٫۹۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

معرفی مختصر شرکت

شركت دارويی رهآورد تأمین، با در اختیار داشتن سهم يک درصدی در بازار جهانی، تولیدكننده انحصاری مواد اولیه پلیمری در كشور و خاورمیانه است. محصولات شركس شامل PVP با گريد های متنوع، پودر PVPI ،سلوشن و بتادين ، پودر Film.RT و پودر COAT.RT میباشند. سهم فروش محصولات شرکت در بازار داخل معادل ۹۵ %است . لذا میتوان گفت كه محصولات شرکت انحصاری است. با توجه به وابستگی امور بهداشت و سلامت جامعه به محصولات اين شرکت و نیزاهمیت راهبردی مسأله بهداشت در كشور، شرکت ، جايگاهی ويژه و استراتژیک در صنعت برخوردار است.

موضوع فعالیت شرکت: تولید و بسته بندی اشکال مختلف دارويی مواد اولیه دارويی، شیمیايی آرايشی، بهداشتی و سایر محصولات مشابه و تهیه و تأمین كلیه مواد و وسایل، دستگاهها و ماشین آلات مورد نیاز از داخل و خارج شرکت، فروش تولیدات و نتايج تحقیقات وفناوری های حاصله در بازارهای داخلی و صادرات آن به خارج از كشور، مشاركت و سرمايه گذاری و سرمايه پذيری در شرکتهای داخلی وخارجی از طريق تعهد و خريد سهام سایر شركت ها و هرگونه عملیات صنعتی، بارزگانی، مالی و تجاری كه به طور مستقیم و غیرمستقیم باهر يک از موضوعات فوق مرتبط باشد.

سهامداران عمده درهآور

درهآور

عملکرد مالی درهآور

درهآور

تحلیل بنیادی درهآور و اخبار تکمیلی شرکت به زودی از وبسایت پرشین بورس منتشر میگردد.

از بخش عرضه اولیه در بالای وبسایت میتوانید به لیست کامل عرضه اولیه های جدید سال ۹۸+ جدول زمانبندی و تاریخ و تحلیل بنیادی نمادهای مذکور دسترسی داشته باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 278 views بار دسته بندی : عرضه اولیه تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.