مکس بورس عرضه اولیه رنیک در روز روز چهارشنبه مورخ 1398/06/13 + جزییات عرضه نماد رنیک - مکس بورس

رنیک

عرضه اولیه سهام شرکت جنرال مکانیک با نماد رنیک در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ در بازار سرمایه ایران صورت میگیرد.

در اطلاعیه منتشره سازمان آمده است که به استناد پذیرش سهم شرکت جنرال مکانیک ( سهامی عام) در تاریخ ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ توسط هیات محترم پذیرش اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع میرساند ، سهام شرکت مذکور توسط سهامدار عمده در روز عرضه اولیه به روش ثبت سفارش به عموم عرضه اولیه میگردد.جنرال مکانیک در گروه خدمات فنی و مهندسی و زیر گروه فعالیت های ساختمانی و مشاوره فنی مرتبط و با کد ۷۴۲۱ ثبت شده است.

رنیک

به گزارش پرشین بورس ، شرکت جنرال مکانیک  با نماد رنیک و تعداد کل سهام ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (یک میلیارد سهم ) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه رنیک به مقدار ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰  میلیون سهم (۱۰درصد کل سهام) با قیمت هر سهم ۷۸۵۰ تا ۷۹۰۰ ریال در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ، عرضه اولیه خواهد شد.

متعهد خرید :شرکت کارگزاری بورس بهگزین ( سهامی خاص ) و سقف تعهد خرید حداکثر تا ۵۰ درصد سهام قابل عرضه در عرضه اولیه میباشد.

مدیر عرضه نیز شرکت کارگزاری بورس بهگزین ( سهامی خاص ) خواهد بود.

 

براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه فسازان ۳۰۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۳۰۰ سهم به هر کد مبلغ  ۲٫۳۷۰٫۰۰۰ ریال برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

 

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه رنیک

 

با فرض مشارکت ۴۰۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۲۵۰ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱٫۹۷۵٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

با فرض مشارکت ۵۵۰  هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۱۸۱ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱٫۴۲۹٫۹۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

با فرض مشارکت ۶۵۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۱۵۳ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱٫۲۰۸٫۷۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

معرفی مختصر رنیک

 

شرکت جنرال مکانیک (سهامی خاص) در سال ۱۳۳۳ فعالیت خود را آغاز نمود. محدوده فعالیت شرکت در تمامی زمینه های عمرانی از جمله ابنیه سنگین، کارهای زیربنایی، ساخت سدها، خطوط انتقال آب، موج شکن و اسکله سازی، ساخت انواع راههای شهری و برون شهری شامل آزادراه، تونل های طویل، پلها و انجام امور زیرسازی و روسازی ریلی، احداث ساختمان های بلند، شهرک سازی، ایستگاه های راه آهن و ترمینال های فرودگاهی، ساختمان های خاص از جمله ورزشگاه و سازه های صنعتی، تصفیه خانه های تخصصی آب و فاضلاب، حوزه های پایین دستی و بالا دستی نفت و پتروشیمی می توان نام برد.

هم اکنون شرکت تجربه ای بالغ بر شش دهه فعالیت پیوسته عمرانی در داخل کشور و در عرصه بین المللی را داراست، از دلایل تداوم خدمات و ماندگاری شرکت، می توان به اصولی همچون جلب اعتماد و اخذ رضایت کارفرمایان، حفظ و ارتقاء دانش و تجربه فنی کارکنان همچنین مقدم دانستن کیفیت خدمات بر سایر امور نام برد. گستردگی کارها موجب افزایش توان تخصصی شرکت گردیده و با دیدگاه مدیریت پروژه محور همچنین انجام برنامه ریزی صحیح بر حسب استراتژی مناسب مدیریت ارشد شرکت باعث بهره وری و افزایش راندمان تجهیز ناوگان و ماشین آلات شرکت در کلیه زمینه ها از جمله منابع انسانی، تجهیزاتی و مالی گردیده است، هدف گذاری شرکت همراه با انگیزه انجام کار با روش های نوین مهندسی و کیفیت و کمیت مناسب کارهای در دست ساخت در حداقل زمان موجب پایایی و نگرش روشن به افق های رو به توسعه شرکت خواهد گردید.

رنیک

اطلاعات عملکرد مالی رنیک

بر اساس گزارش حسابرسی شده شرکت جنرال مکانیک در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹  به ازای هر سهم ۶۳۴ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸٪ افت داشته که عمدتا بدلیل رشد ۲۹٪ بهای تمام ‌شده درآمدهای عملیاتی میباشد.این شرکت براساس عملکرد ۱۲ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۶۳۳٫۷۰۲ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.
بر اساس گزارش حسابرسی نشده شرکت جنرال مکانیک در دوره ۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۱۸۶ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹٪ رشد داشته که عمدتا بدلیل رشد ۳۸٪ درآمدهای عملیاتی میباشد.این شرکت براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ مبلغ ۱۸۶٫۴۰۴ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 315 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.