مکس بورس عرضه اولیه زفکا در تاریخ چهارشنبه مورخ 1397/11/24 - مکس بورس

اطلاعیه عرضه اولیه سهام شرکت کشت و دامداری فکا (سهامی عام) به روش ثبت سفارش در نماد “زفکا۱” در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۲۴

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره  در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ تعداد ۵۰۰ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد از سهام  شرکت کشت و دامداری فکا با نماد  زفکا , عرضه اولیه خواهد شد.

به استناد پذیرش سهام شرکت کشت و دامداری فکا (سهامی عام)در تاریخ ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ توسط هیات محترم پذیرش اوراق بهادار در فرابورس ایران,به اطلاع میرساند سهام شرکت مذکور توسط سهامدار عمده ,در روز عرضه اولیه به روش ثبت سفارش به عموم عرضه میشود.

به همین منظور,مشخصات عرضه مذکور جهت ثبت سفارش بشرح ذیل اعلام میگردد.

شرکت مجتمع کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرمدره با نماد زدشت و تعداد کل سهام  ۳۰۰ میلیون سهم  و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه زفکا به مقدار ۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰ سهم (۲۰ درصد کل سهام) با قیمت هر سهم ۸۲۰۰ تا ۸۳۰۰ ریال در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۲۴  عرضه اولیه خواهد شد.

مدیر عرضه شرکت کارگزاری صبا تامین(سهامی خاص) و متعهد خرید صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی صبا گستر نفت و گاز تامین (سهامی خاص)خواهد بود. سقف تعهد خرید حداکثر تا ۵۰ درصد سهام قابل عرضه می باشد.

براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی ۶۰۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۶۰۰ سهم به هر کد مبلغ ۴۹۸٫۰۰۰ هزار تومان برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

چنانچه در حدود ۲۰۰ هزار کد متقاضی در عرضه اولیه شرکت نمایند , بیشتر از ۳۰۰ سهم به هر کد تعلق نخواهد گرفت که در این صورت مبلغ ۲۴۹٫۰۰۰ تومان در سقف قیمتی موردنیاز خواهد بود.

با فرض مشارکت ۳۰۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۲۰۰ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱۶۶ هزار تومان نیاز خواهد بود.

با فرض مشارکت ۳۳۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۱۸۱ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱۵۰٫۰۰۰ هزار تومان نیاز خواهد بود.

 

زفکا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 380 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.