مکس بورس عرضه اولیه زکوثر در در روز چهارشنبه مورخ 1398/12/21 - مکس بورس

عرضه اولیه زکوثر

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره عرضه اولیه نماد شرکت سرمایه­ گذاری کشاورزی کوثر ( سهامی عام ) با نماد  زکوثر در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ در بازار سرمایه ایران صورت میگیرد.در ادامه مطلب با جزییات این عرضه با ما همراه باشید.

عرضه اولیه زکوثر

به گزارش پرشین بورس در اطلاعیه منتشره آمده است که به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می رساند در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ تعداد ۴۱۲ میلیون وپانصد هزار سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به عنوان پانصد و سی و پنجمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش ” کشاورزی “، گروه ” پرورش حیوانات ” و طبقه” نگهداری سایر حیوانات، تولید محصولات حیوانی طبقه بندی نشده در جای دیگر ” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد “زکوثر” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد. مشخصات عرضه به شرح پیوست می باشد:

 

عرضه اولیه زکوثر

به گزارش پرشین بورس ، شرکت سرمایه­ گذاری کشاورزی کوثر  ( سهامی عام ) با نماد زکوثر  و تعداد کل سهام ۲٫۷۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (دو میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون سهم ) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه به مقدار ۴۱۲٫۵۰۰٫۰۰۰ میلیون سهم با قیمت هر سهم ۱۲۴۵۰ تا ۱۳۱۲۰ ریال در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۱  عرضه اولیه خواهد شد.

-متعهدین خرید و سقف تعهد خرید : صندوق سرمایه گذاری گنجینه رفاه ، صندوق سرمایه گذاری بانک توسعه تعاون و صندوق سرمایه گذاری نگین رفاه به میزان ۵۰ درصد سهام قابل عرضه در عرضه اولیه سهام خواهد بود.مدیر عرضه نیزسازمان اقتصادی کوثر خواهد بود.

 

-براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه زکوثر ۴۰۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۳۰۰۰ سهم به هر کد مبلغ  ۵٫۲۴۸٫۰۰۰ ریال برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

 

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه زکوثر

 

-با فرض مشارکت ۱٫۶ میلیون کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۲۵۷ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۳٫۳۷۱٫۸۴۰ ریال نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۱٫۷ میلیون کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۲۴۲ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۳٫۱۷۵٫۰۴۰ ریال نیاز خواهد بود.

تحلیل بنیادی زکوثر بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

برای آشنایی با شرکت ، سهامداران عمده و عملکرد مالی شرکت اینجا کلیک نمایید.

با استفاده از نرم افزار تحلیل بنیادی وبسایت پرشین بورس شما نیز میتوانید این نماد را تحلیل بنیادی نمایید. برای دسترسی به لینک نرم افزار تحلیل بنیادی اینجا کلیک نماید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 334 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.