مکس بورس عرضه اولیه سیتا در روز چهارشنبه مورخ 1399/04/11 - مکس بورس

عرضه اولیه سیتا

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره عرضه اولیه شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین با نماد سیتا در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ در بازار سرمایه ایران صورت میگیرد.در ادامه مطلب با جزییات عرضه اولیه سیتا با ما همراه باشید.

برای آشنایی با شرکت اینجا کلیک نماید.

برای مشاهده لیست عرضه اولیه های سال ۹۹ اینجا کلیک نمایید.

در اطلاعیه منتشره سازمان بورس آمده است که به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می رساند در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ تعداد ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت “شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین” به عنوان پانصدوچهل و یکمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش “سیمان،آهک و گچ” گروه و طبقه “تولید سیمان،آهک و گچ” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد ” سیتا ” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد. مشخصات عرضه به شرح پیوست می باشد:

 

عرضه اولیه سیتا

به گزارش پرشین بورس ، شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین با نماد سیتا و تعداد کل سهام ۱۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ( یازده میلیارد سهم ) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه به مقدار ۱٫۶۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ( ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون میلیون سهم معادل ۱۵ درصد کل سهام) با قیمت هر سهم ۱۴٫۹۰۰  تا ۱۵٫۷۵۰ ریال در چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۱  عرضه اولیه خواهد شد.

لازم به ذکر است تعداد ۱٫۳۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون سهم از کل سهام قابل عرضه در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم به غیر از صندوق های سرمایه گذاری در روز عرضه اختصاص خواهد یافت و تعداد ۳۳۰ میلیون سهام نیز صرفا به صندوق های سرمایه گذاری در روز معاملاتی شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ به قیمت کشف شده در روز عرضه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ به قیمت کشف شده در روز عرضه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ اختصاص خواهد یافت و ساز و کار عملیاتی آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

متعهدین خرید و سقف تعهد خرید

متعهد خرید شرکت سرمایه گذاری صبا تامین  و سقف تعهد خرید ۵۰ درصد از کل سهام قابل عرضه است.مدیر عرضه نیز کارگزاری صبا تامین میباشد.

براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه سیتا ، ۸۰۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۸۰۰  سهم به هر کد مبلغ  ۱۲٫۶۰۰٫۰۰۰ ریال برای شرکت در عرضه اولیه سیتا مورد نیاز خواهد بود.

 

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه سیتا

 

-با فرض مشارکت ۲٫۵ میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۵۲۸ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۸٫۳۱۶٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

 

-با فرض مشارکت ۳٫۲ میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۴۱۲ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۶٫۴۸۹٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۳٫۵  میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۳۷۷ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۵٫۹۳۷٫۷۵۰ ریال نیاز خواهد بود.

برای آشنایی با شرکت ، سهامداران عمده و عملکرد مالی شرکت اینجا کلیک نمایید.

با استفاده از نرم افزار تحلیل بنیادی وبسایت پرشین بورس شما نیز میتوانید این نماد را تحلیل بنیادی نمایید. برای دسترسی به لینک نرم افزار تحلیل بنیادی اینجا کلیک نماید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 371 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.