مکس بورس عرضه اولیه شستا در در روز چهارشنبه مورخ 1399/01/27 + جزییات عرضه - مکس بورس

عرضه اولیه شستا

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره عرضه اولیه نماد شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ( سهامی عام ) با نماد  شستا در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ در بازار سرمایه ایران صورت میگیرد.در ادامه مطلب با جزییات  عرضه اولیه شستا با ما همراه باشید.

 

در اطلاعیه منتشره آمده است که به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه میرساند در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ تعداد ۸ میلیارد سهم معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی به عنوان پانصد و سی و هفتمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش ” هلدینگ چند رشته ای صنعتی “، گروه و طبقه ” شرکت های صنعتی چند رشته ای ” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد “شستا” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

 

عرضه اولیه شستا

 

به گزارش پرشین بورس ، شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی با تعداد کل سهام ۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ( هشتاد میلیارد سهم ) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه به مقدار ۸٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیارد سهم با قیمت هر سهم ۸۵۰۰  تا ۸۶۰۰ ریال در چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۱/۲۷  عرضه اولیه خواهد شد.

تنها تعداد ۶٫۷۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ سهم در روز عرضه اولیه اختصاص داده خواهد شد و تعداد ۱ ميليارد و ۳۰۰ ميليون سهم نيز صرفأ به صندوق های سرمايه گذاری در روز معاملاتی شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ به قيمت كشف شده در روز عرضه مورخ ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ اختصاص خواهد يافت

-متعهدین خرید و سقف تعهد خرید : شرکت تامین سرمایه امین  و سرمایه گذاری صبا تامین  به میزان ۵۰ درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه

-مدیر عرضه نیز شرکت کارگزاری صبا تامبن (سهامی خاص) خواهد بود.

-براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه شستا ، ۱۰۰۰۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۱۰۰۰۰ سهم به هر کد ، مبلغ  ۸۶٫۰۰۰٫۰۰۰  میلیون ریال برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

 

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه شستا با فرض سهام تقسیمی ۶٫۷۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ سهمی سهامدارن جز

 

-با فرض مشارکت ۱٫۷ میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۳۹۴۱ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۳۳٫۸۹۲٫۶۰۰ (سی و سه میلیون ریال) نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۱٫۹ میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۳۵۲۶ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۳۰٫۳۲۳٫۶۰۰ (سی میلیون ریال) نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۲٫۰ میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۳۳۵۰ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۲۸٫۸۱۰٫۰۰۰(بیست و هشت میلیون ریال) نیاز خواهد بود.

مشخصات عرضه به صندوق ها در روز معاملاتی شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۱/۳۰

تعداد ۶ ميليارد و ۷۰۰ ميليون سهم از كل سهام قابل عرضه در فرآيند كشف قيمت جهت عرضه به عموم به غير از صندوق های سرمايه گذاری در روز عرضه اختصاص خواهد يافت و تعداد ۱ ميليارد و ۳۰۰ ميليون سهم نيز صرفأ به صندوق های سرمايه گذاری در روز معاملاتی شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ به قيمت كشف شده در روز عرضه مورخ ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ اختصاص خواهد يافت و ساز و كار عملياتی آن متعاقبأ اعلام خواهد شد.

سهميه صندوق های سرمايه گذاری طبق جدول ذیل می باشد.همچنين ورود سفارش صرفاً با كد معاملاتي و در دوره زماني و محدوده قيمتی تعيين شده جهت ثبت سفارش امكانپذير ميباشد و ورود سفارش بصورت گروهی مجاز نميباشد. كليه مشتريان بر خط نيز می توانند با توجه به شرايط ذكر شده فوق نسبت به ورود سفارش اقدام نمايند.پس از اتمام دوره ثبت سفارش، كشف قيمت با توجه به وضعيت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد مندرج در ماده ۱۷ دستورالعمل پذيره نويسی و عرضه اوليه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ايران مصوب ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ خواهد بود.

به پیوست لیست صندوق ها و میزان سهمیه آنها در فایل زیر آورده شده است.

شستا

تحلیل بنیادی شستا بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

برای آشنایی با شرکت ، سهامداران عمده و عملکرد مالی شرکت اینجا کلیک نمایید.

با استفاده از نرم افزار تحلیل بنیادی وبسایت پرشین بورس شما نیز میتوانید این نماد را تحلیل بنیادی نمایید. برای دسترسی به لینک نرم افزار تحلیل بنیادی اینجا کلیک نماید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 344 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.