مکس بورس عرضه اولیه صبا در در روز چهارشنبه مورخ 1399/01/20 + جزییات عرضه - مکس بورس

عرضه اولیه صبا

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره عرضه اولیه نماد شرکت سرمایه گذاری صبا تامین  ( سهامی عام ) با نماد صبا در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ در بازار سرمایه ایران صورت میگیرد.در ادامه مطلب با جزییات  عرضه اولیه صبا با ما همراه باشید.

به گزارش پرشین بورس چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۱/۲۰  تعداد ۱٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰ میلیون سهم از سهام شرکت سرمایه گذاری صبا تامین بعنوان دویست و چهاردهمین نماد معاملاتی(پنجاه و نهمین شرکت در بازار اول ) برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و گروه گذاریها و زیر گروه سایر واسطه های مالی و با کد ۵۶۹۹ در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد “ صبا ” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد. مشخصات عرضه به شرح تصویر می باشد.

 

عرضه اولیه صبا

 

به گزارش پرشین بورس ، شرکت سرمایه گذاری صبا تامین با تعداد کل سهام ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (پانزده میلیارد سهم ) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه به مقدار ۱٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون سهم با قیمت هر سهم ۱۱٫۰۰۰ تا ۱۲٫۰۰۰ ریال در چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۱/۲۰  عرضه اولیه خواهد شد.

-متعهدین خرید و سقف تعهد خرید : شرکت کارگزاری صبا تامبن (سهامی خاص) به میزان ۱۰ درصد  و شرکت تامین سرمایه امین به میزان ۴۰ درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه

-مدیر عرضه نیز شرکت کارگزاری صبا تامبن (سهامی خاص) خواهد بود.

-براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه صبا ، ۱۲۰۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۱۲۰۰ سهم به هر کد ، مبلغ  ۱۴٫۴۰۰٫۰۰۰ ریال برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

 

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه صبا

 

-با فرض مشارکت ۱٫۶ میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۹۳۷ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱۱٫۲۴۴٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۱٫۷ میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۸۸۲ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱۰٫۵۸۴٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

مشخصات عرضه به صندوق ها در روز پس ازعرضه اولیه 

-حداکثر ضریب تخصیص صندوق به ازای هر دارنده واحد صندوق :

-تعداد کل سهام قابل عرضه به صندوق ها در روز پس از عرضه اولیه:  ۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ سهم

-صندوق های سرمایه گذاری در سهام :۳٫۰۰۰

-صندوق های  سرمایه گذاری مختلط :۱٫۵۰۰

-صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت :۳۰

تحلیل بنیادی صبا بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

برای آشنایی با شرکت ، سهامداران عمده و عملکرد مالی شرکت اینجا کلیک نمایید.

با استفاده از نرم افزار تحلیل بنیادی وبسایت پرشین بورس شما نیز میتوانید این نماد را تحلیل بنیادی نمایید. برای دسترسی به لینک نرم افزار تحلیل بنیادی اینجا کلیک نماید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 323 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.