مکس بورس عرضه اولیه غزر در روز چهارشنبه مورخ 1399/05/08 - مکس بورس

عرضه اولیه غزر

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره عرضه اولیه شرکت صنعتی زر ماکارون با نماد غزر در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ در بازار سرمایه ایران صورت میگیرد.در ادامه مطلب با جزییات عرضه اولیه غزر با ما همراه باشید.

در اطلاعیه منتشره سازمان بورس آمده است که به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می رساند در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ تعداد ۱۹۲ میلیون سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت “صنعتی زر ماکارون” به عنوان پانصدوسی و هشتمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ در بخش “محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر” گروه و طبقه “سایر محصولات غذائی” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد ” غزر ” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد. مشخصات عرضه به شرح پیوست می باشد:

 

عرضه اولیه غزر

 

 

به گزارش پرشین بورس ، شرکت “صنعتی زر ماکارون” با نماد غزر و تعداد کل سهام ۱٫۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (یک میلیارد و ششصد میلیون سهم ) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه به مقدار ۱۹۲٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون سهم (۱۲ درصد کل سهام) با قیمت هر سهم ۳۷٫۷۵۰ تا ۳۹۷۵۰ ریال در چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ عرضه اولیه خواهد شد.لازم به ذکر است فقط ۱۶۰ میلیون سهم به افراد حقیقی اختصاص خواهد یافت و ۳۲ میلیون سهم نیز به صندوق های سرمایه گذاری اختصاص داده خواهد شد.

متعهدین خرید و سقف تعهد خرید

متعهد خرید شرکت تامین سرمایه تمدن و سقف تعهد خرید ۵۰ درصد از کل سهام قابل عرضه است.مدیر عرضه نیز کارگزاری بانک پاسارگاد میباشد.

براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه پیزد ، ۱۵۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۱۵۰ سهم به هر کد مبلغ  ۵٫۹۶۲٫۵۰۰ ریال برای شرکت در عرضه اولیه زر مورد نیاز خواهد بود.

 

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه غزر

 

-با فرض مشارکت ۳٫۵ میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۴۵  سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱٫۷۸۸٫۷۵۰ ریال نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۴٫۵ میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۳۵ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱٫۳۹۱٫۲۵۰ ریال نیاز خواهد بود.

 

مشخصات عرضه به صندوق ها در روز پس از عرضه اولیه

لازم به ذکر است تعداد ۱۶۰ میلیون سهم از کل سهام قابل عرضه در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم به غیر از صندوق های سرمایه گذاری در روز عرضه اختصاص خواهد یافت و تعداد ۳۲ میلیون سهم نیز صرفا به صندوق های سرمایه گذاری در روز معاملاتی شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ به قیمت کشف شده در روز عرضه اولیه ، اختصاص خواهد یافت و سازوکار عملیاتی آن متعاقبا اعلام میگردد.

 

تحلیل بنیادی غزر بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

برای آشنایی با شرکت ، سهامداران عمده و عملکرد مالی شرکت اینجا کلیک نمایید.

با استفاده از نرم افزار تحلیل بنیادی وبسایت پرشین بورس شما نیز میتوانید این نماد را تحلیل بنیادی نمایید. برای دسترسی به لینک نرم افزار تحلیل بنیادی اینجا کلیک نماید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 342 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.