مکس بورس عرضه اولیه فروی در روز سه شنبه مورخ 1398/11/08 - مکس بورس

عرضه اولیه فروی

عرضه اولیه سهام فروی در روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ در بازار سرمایه ایران صورت میگیرد.در ادامه مطلب با سیر تا پیاز این عرضه با ما همراه باشید.

در اطلاعیه منتشره فرابورس آمده است که به استناد پذیرش سهام  شرکت ذوب روی اصفهان (سهامی عام) در تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ توسط هیات محترم پذیرش اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع میرساند ، سهام فروی ، توسط سهامدار عمده در روز عرضه اولیه به روش ثبت سفارش به عموم  در نماد فروی  عرضه میشود. ذوب روی اصفهان در گروه فلزات اساسی و زیرگروه تولید فلزات گرانبهای غیرآهن  و با کد ۲۷۲۰ ثبت شده است.

 

 

عرضه اولیه فروی

 

به گزارش پرشین بورس ، شرکت ذوب روی اصفهان با نماد فروی  و تعداد کل سهام ۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰  (۶۰۰ میلیون سهم ) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه فروی  به مقدار ۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰  میلیون سهم (۱۰ درصد کل سهام) با قیمت هر سهم ۱۳۷۰۰ تا ۱۴۰۰۰ ریال در روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۸، عرضه اولیه خواهد شد.

-متعهدین خرید و سقف تعهد خرید : شرکت گروه صنعتی و معدنی امیر (با نماد وامیر در بازار پایه زرد) به میزان ۵۰ درصد سهام قابل عرضه در عرضه اولیه

-مدیر عرضه نیز شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین ( سهامی خاص) خواهد بود.

 

-براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه فروی  ۱۰۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۱۰۰ سهم به هر کد مبلغ  ۱٫۴۰۰٫۰۰۰ ریال برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

 

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه فروی 

 

-با فرض مشارکت ۸۵۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۷۰ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۹۸۰٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۹۴۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۶۳ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۸۸۲٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۱ میلیون کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۶۰ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۸۴۰٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

 

تحلیل بنیادی فروی بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

برای آشنایی با شرکت ، سهامداران عمده و عملکرد مالی شرکت اینجا کلیک نمایید.

 

با استفاده از نرم افزار تحلیل بنیادی وبسایت پرشین بورس شما نیز میتوانید این نماد را تحلیل بنیادی نمایید. برای دسترسی به لینک نرم افزار تحلیل بنیادی اینجا کلیک نماید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 260 views بار دسته بندی : عرضه اولیه تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.