مکس بورس عرضه اولیه لوتوس در روز چهارشنبه مورخ 1397/11/03 - مکس بورس

لوتوس

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره  در روز چهارشنبه مورخ ۰۳ /۱۱ /۱۳۹۷ تعداد ۵۰۰ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان با نماد لوتوس به عنوان پانصدوبیست و نهمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش “فعالیت های جنبی واسطه گری های مالی” و گروه”فعالیتهای جنبی واسطه گری های مالی به جز تامین وجوه بیمه و بازنشستگی ” و طبقه ” فعالیتهای جنبی واسطه گری های مالی طبقه بندی نشده درجای دیگر ” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد “لوتوس” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه اولیه خواهد شد.

لوتوس

شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان با نماد لوتوس و تعداد کل سهام  ۵ میلیارد سهم و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه لوتوس به مقدار ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ سهم (۱۰ درصد کل سهام) با قیمت هر سهم ۲۰۵۰ تا ۱۹۵۰ ریال در روز چهارشنبه مورخ ۰۳ /۱۱ /۱۳۹۷  عرضه اولیه خواهد شد.

مدیر عرضه شرکت کارگزاری بانک پارسیان(سهامی خاص) و متعهد عرضه شرکت های بانک پارسیان , مخابرات ایران ,سرمایه گذاری تدبیر  و گروه سرمایه گذاری سایپا  و متعد خرید نیز شرکت سرمایه گذاری آتیه پارسیس پارس خواهد بود. سقف تعهد خرید حداکثر تا ۵۰ درصد سهام قابل عرضه می باشد.

براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی ۲۰۰۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۲۰۰۰ سهم به هر کد مبلغ ۴۱۰ هزار تومان برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

با فرض مشارکت ۳۰۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۱۶۶۶ سهم لوتوس خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۳۴۱٫۵۳۰ تومان نیاز خواهد بود.

با فرض مشارکت ۳۲۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۱۵۶۲ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۳۲۰٫۰۰۰ تومان نیاز خواهد بود.

 

لوتوس

تحلیل بنیادی لوتوس بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار خواهد گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 129 views بار دسته بندی : گروه های بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.