مکس بورس عرضه اولیه وکبهمن بزودی در فرابورس + معرفی شرکت - مکس بورس

عرضه اولیه وکبهمن

به گزارش پرشین بورس ، شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن با نماد وکبهمن امروز مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج گردید تا این نماد نیز به لیست عرضه های اولیه ۱۳۹۹ بورس تهران افزوده شود.در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با این عرضه اولیه بیشتر آشنا شویم.

به گزارش پرشین بورس در اطلاعیه منتشره آمده است ، بدینوسیله به اطلاع میرساند شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ بعنوان دویست و بیست و چهامین نماد معاملاتی (شصت و سومین شرکت در بازار اول) در فهرست نرخ های فرابورس ایران با نماد وکبهمن درج گردید. مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن در گروه سرمایه گذاریها و زیر گروه سایر واسطه های مالی با شماره ۱۰۸۱۷ ثبت شده است.

عرضه اولیه وکبهمن

 

 

آشنایی مختصر با شرکت

شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن در تاریخ ۱۳۶۲/۰۷/۰۳ با نام شرکت گلپورگان تشکیل شده و تحت شماره ۴۹۳۶۵ در اداره ثبت شرکتهای تهران به ثبت رسیده است و در تاریخ ۱۳۸۲/۰۶/۳۱ به نام شرکت مدیریت سرمایه ذاری کوثر بهمن تغییر نام یافته است.در حال حاضر این شرکت جز واحدهای فرعی بانک سینا بوده و واحد نهایی گروه ، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی میباشد.

 

موضوع فعالیت شرکت طبق ماده ۳ اساسنامه به شرح زیر است.

سرمایه گذاری در سهام سهم الشرکه ، واحدهای سرمایه گذاری بهادار دارای حق رای شرکت ها ، موسسات یا صندوق های سرمایه گذاری با هدف انتفاع به طور که به تنهایی یا به همراه اشخاص وابسته خود کنترل شرکت ، موسسه یا صندوق سرمایه گذاری را در اختیار نگرفته یا درآن نفوذ قابل ملاحظه نیابد.

سرمایه گذاری در سایر اوراق بهادار که بطور معمول دارای حق رای نیست و توانایی انتخاب مدیر یا کنترل ناشر را به صاحب اوراق نمیدهد.

 

فعالیت های فرعی

 

سرمایه گذاری در مسکوکات ، فلزات گران بها ، گواهی سپرده های بانکی ، و سپرده های سرمایه گذاری نزد بانک ها و موسسات اعتباری

 

سهامداران عمده شرکت

عرضه اولیه وکبهمن

 

مقایسه با سایر رقبای بورسی

عرضه اولیه وکبهمن

 

خالص ارزش دارایی های شرکت

عرضه اولیه وکبهمن

 

ترکیب سرمایه گذاری های کوتاه و بلند مدت شرکت

عرضه اولیه وکبهمن

 

ترکیب سرمایه گذاری های شرکت

عرضه اولیه وکبهمن

 

ارقام مهم ترازنامه

عرضه اولیه وکبهمن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 356 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.