مکس بورس عرضه اولیه پیزد در روز چهارشنبه مورخ 1399/02/31 - مکس بورس

عرضه اولیه پیزد

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره عرضه اولیه شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد با نماد پیزد در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ در بازار سرمایه ایران صورت میگیرد.در ادامه مطلب با جزییات این عرضه با ما همراه باشید.

به گزارش پرشین بورس چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۳۱  تعداد ۴۰٫۸۰۰٫۰۰۰ میلیون سهم  از سهام شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد بعنوان دویست و ششمین نماد معاملاتی(یکصد و بیست و سومین شرکت در بازار دوم) برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در گروه لاستیک و پلاستیک و زیر گروه تولید تایر و بازسازی تایرهای پلاستیکی و با کد ۲۵۱۱  و در نماد “پیزد” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد. مشخصات عرضه به شرح تصویر می باشد.

 

عرضه اولیه پیزد

 

به گزارش پرشین بورس ، شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد با نماد پیزد و تعداد کل سهام ۵۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (پانصد و ده  میلیون سهم ) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه به مقدار ۴۰٫۸۰۰٫۰۰۰ میلیون سهم (۸ درصد کل سهام) با قیمت هر سهم ۴۰٫۱۰۰ تا ۴۰٫۳۵۳ ریال در چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۳۱  عرضه اولیه خواهد شد.

متعهدین خرید و سقف تعهد خرید

شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی  رازی به میزان ۴۰ درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه و شرکت گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین به میزان ۱۰ درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه

مدیر عرضه شرکت کلرگزاری مهر آفرین (سهامی خاص) میباشد.

براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه پیزد ، ۵۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۵۰ سهم به هر کد مبلغ  ۲٫۰۱۷٫۶۵۰ ریال برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

 

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه پیزد

 

-با فرض مشارکت ۲٫۰ میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۲۰ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۸۰۷٫۰۶۰ ریال نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۲٫۲ میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۱۸ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۷۲۶٫۳۵۴ ریال نیاز خواهد بود.

 

مشخصات عرضه به صندوق ها در روز پس از عرضه اولیه

تعداد کل سهام قابل عرضه به صندوق ها در روز پس از عرضه اولیه : ۱۰٫۲۰۰٫۰۰۰ سهم

حداکثر ضریب تخصیص صندوق به ازای هر دارنده واحد صندوق

-صندوق ها سرمایه گذاری در سهام : ۴۸

-صندوق های سرمایه گذاری مختلط : ۲۵

-صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت:۲

عرضه سهام به صنوق های سرمایه گذاری در روز کاری بعد بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت گشف شده در فرایند عرضه اولیه صورت میپذیرد.صندوق های سرمایه گذاری میتوانند نسبت به ورود سفارش تا حداکثر معادل حاصل ضرب تعداد دارندگان واحدهای صندوق در ضریب تخصیص هر نوع صندوق مطابق با ضرایب تعیین شده مذکور بر اساس پیام ناظر در روز پس از عرضه اولیه اقدام نمایند.

تحلیل بنیادی پیزد بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

برای آشنایی با شرکت ، سهامداران عمده و عملکرد مالی شرکت اینجا کلیک نمایید.

با استفاده از نرم افزار تحلیل بنیادی وبسایت پرشین بورس شما نیز میتوانید این نماد را تحلیل بنیادی نمایید. برای دسترسی به لینک نرم افزار تحلیل بنیادی اینجا کلیک نماید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 367 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.