مکس بورس عرضه اولیه کویر در روز چهارشنبه مورخ 1398/07/17 - مکس بورس

عرضه اولیه کویر

عرضه اولیه سهام شرکت فولاد سپید فراب کویر با نماد کویر  در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ در بازار سرمایه ایران صورت میگیرد.

در اطلاعیه منتشره سازمان بورس آمده است به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می رساند در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ تعداد ۲۴۰ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر  به عنوان پانصدوسی و یکمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش “ساخت فلزات اساسی”، گروه و طبقه ” ساخت آهن و فولاد اساسی ” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد “کویر” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد. مشخصات عرضه به شرح تصویر ذیل می باشد:

عرضه اولیه کویر

 

 

به گزارش پرشین بورس ، شرکت فولاد سپید فراب کویر با نماد کویر و تعداد کل سهام ۲٫۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (۲٫۴ میلیارد سهم ) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه کویر به مقدار ۲۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون سهم (۱۰ درصد کل سهام) با قیمت هر سهم ۶۰۰۰ تا ۶۲۵۰ ریال در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ، عرضه اولیه خواهد شد.

متعهد خرید :شرکت تامین سرمایه تمدن( سهامی عام) و سقف تعهد خرید حداکثر تا ۵۰ درصد سهام قابل عرضه در عرضه اولیه میباشد.

مدیر عرضه نیز شرکت کارگزاری بانک آینده ( سهامی خاص) خواهد بود.

 

براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه بجهرم ۶۰۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۲۴۰۰ سهم به هر کد مبلغ  ۳٫۷۵۰٫۰۰۰ ریال برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

 

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه کویر

 

-با فرض مشارکت ۵۵۰  هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۴۳۶ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۲٫۷۲۵٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۶۵۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۳۶۹ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۲٫۳۰۶٫۲۵۰ ریال نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۸۵۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۲۸۲ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱٫۷۶۲٫۵۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۱ میلیون کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۲۴۰ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

 

تحلیل بنیادی کویر بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

برای آشنایی با شرکت ، سهامداران عمده و عملکرد مالی شرکت اینجا کلیک نمایید.

 

با استفاده از نرم افزار تحلیل بنیادی وبسایت پرشین بورس شما نیز میتوانید این نماد را تحلیل بنیادی نمایید. برای دسترسی به لینک نرم افزار تحلیل بنیادی اینجا کلیک نماید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 255 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.