مکس بورس فيلتر بورسی نمادهایی که در آنها ارزش ريالی خریدار دو برابر فروشنده است. - مکس بورس

معرفی یک فیلتر کاربردی بورس

فیلترهای بورسی  مجموعه ای از دستورات ریاضی میباشند که در وبسایت دیدبان بازار نوشته می­شوند. با بهره گیری از این داده ها می­توان در کوتاهترین زمان سهم­ های مورد نظر را از بین انبوه سهام دیگر جدا کرده و سپس به تحلیل و بررسی سهم پرداخت. میبایست به این نکته اساسی توجه کرد که فیلترها همواره امکان خطا دارند و معمولا در ساعات اولیه بازار کارکرد قابل اطمینانی ندارند. در این پست به یک فیلتر جدید دیگر میپردازیم. با پرشین بورس همراه باشید.

معرفی یک فیلتر کاربردی بورس

در این پست با فیلتر کاربردی بورسی نمادهایی که که در آنها ارزش ريالی خریدار دو برابر فروشنده است آشنا میشویم .این فیلتر نمادهایی را نشان میدهد که در آنها ارزش ریالی خریدار به فروشنده بالاتر است و به عبارتی نماد در حال حمایت بوده یا شاهد تزریق نقدینگی است.مجددا در اینجا تاکید میگردد که فیلترها تنها و فقط تنها یک ابزار از میان انبوه ابزارهای لازم برای اتخاذ یک تصمیم در خصوص انتخاب یک موقعیت معاملاتی است و هرگز و هرگز نباید صرفا بر اساس فیلترها ترید خود را انجام دهید.

اخطار : فیلترها هرگز نمیتوانند مبنای تصمیم گیری شما در خرید سهام باشند بلکه صرفا ابزاری برای اطمینان بیشتر در ترید میباشند و مبایست در کنار سایر روش های تحلیلی مورد استفاده قرار گیرند.

چنانچه علاقمند به استفاده از سایر فیلترهای بورسی  میباشید میتوانید به بخش آموزش وبسایت پرشین بورس و در قسمت فیلترهای کاربردی بورس مراجعه فرمایید.همچنین چنانچه در زمینه کد نویسی تبحر داشته و کدهای جدیدی نوشته باشید میتوانیم این کدها را پس از بررسی با نام شما در وبسایت جهت استفاده سایر کاربران قرار دهیم.

دستور زیر را کپی کنید و در دیده بان بازار قرار دهید.

 

(pd1)*(qd1)+(pd2)*(qd2)+(pd3)*(qd3) >2*( (po1)*(qo1)+(po2)*(qo2)+(po3)*(qo3))

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 280 views بار دسته بندی : آموزش بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.