مکس بورس معرفی سامانه خرید آنلاین توسط دتوزیع - مکس بورس

معرفی سامانه خرید آنلاین توسط دتوزیع

به گزارش پرشین بورس، شرکت توزيع داروپخش (سهامی عام) با نماد دتوزیع، از معرفی سامانه جدید خرید و سفارش آنلاین محصولات خود در تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ خبر داد. برای آگاهی کامل از متن خبر، لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

معرفی سامانه خرید آنلاین توسط دتوزیع

عنوان موضوع افشاء: ساير اطلاعات بااهميت – معرفي سامانه خريد آنلاين- گروه ب

تاريخ رويداد: ۱۳۹۹/۰۵/۰۷

مقياس اثرات مالي رويداد

نسبت به كل دارايي ها در سال مالي قبل: مشخص نیست

نسبت به كل درآمد فروش در سال مالي قبل: مشخص نیست

شرح رویداد:

با توجه به جایگاه این شرکت در صنعت پخش دارو و در جهت معرفی سبد متنوع محصولات توزیعی این شرکت به مشتریان، برنامه ریزی هائی در خصوص ارتقای وبسایت توزیع داروپخش به آدرس www.ondpline.com با محوریت معرفی خدمات و محصولات متنوعی که در جهت حفظ سلامت و بهداشت جامعه در راستای رسالت اجتماعی این سازمان می باشد، صورت پذیرفت که با تلاش مضاعف مجموعه، بستر اولیه معرفی محصولات و سفارش گیری داروخانه ها و دندانپزشکان در ماه جاری محقق خواهد گردید.

وبسایت معرفی شده شرکت www.ondpline.com می باشد که طبق برنامه ریزی های صورت پذیرفته با معرفی و تعریف مشتریان شرکت و با تخصیص نام کاربری و رمز عبور برای ایشان، دسترسی مشاهده سبد متنوع محصولات شرکت در سامانه shop.ondpline.com نمایش داده می گردد تا علاوه بر آگاهی از محصولات، در صورت تمایل نسبت به خرید محصولات مستقیماً اقدام نمایند. خاطر نشان می گردد این موضوع صرفاً در راستای توسعه خدمات به مشتریان و به عنوان یک ابزار نوین و همراستا با تکنولوژی در کنار تیم فروش و مشتریان بوده و در صورت ایجاد هرگونه آثار با اهمیت احتمالی متعاقباً اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

معرفی-سامانه-خرید-آنلاین-توسط-دتوزیع

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 464 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها