مکس بورس مهلت حق تقدم خرید سهام شجم تمدید شد - مکس بورس

مهلت حق تقدم خرید سهام شجم

به گزارش پرشین بورس، شرکت صنايع پتروشيمی تخت جمشيد (سهامی عام) با نماد شجم، از تمدید مهلت حق تقدیم خرید سهام شرکت خبر داد.طبق اطلاعیه منتشر شده، مهلت پذیره نویسی استفاده از حق تقدم به مدت ۲۰ روز تا روز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ از مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ تا ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ تمدید شده است. برای آگاهی کامل از متن خبر، لطفا در ادامه مطلب همراه ما باشید.

مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام شرکت صنايع پتروشيمي تخت جمشيد – نماد: شجم

موضوع: تمدید مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-024 مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۴,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۶,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال  ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ لغایت تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۳۱  و شماره حسابهای زیر جهت واریز وجوه تعیین شده  است.

شماره حساب: ۱-۱۱۴۱۷۶۰۵-۱۱۵-۲۶۸ بانک: پاسارگاد  شعبه: گاندي

بدیهی است حق تقدم سهامدارانی که تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ نسبت به ارسال گواهینامه حق تقدم به انضمام فیش واریز وجه به آدرس شرکت اقدام ننمایند، از طریق فرابورس به فروش خواهد رسید. ضمنا آن دسته از سهامدارانی که تا کنون فرم حق تقدم خود را دریافت ننموده اند از طریق سایت شرکت نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

مهلت-حق-تقدم-خرید-سهام-شجم

مهلت-حق-تقدم-خرید-سهام-شجم 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 102 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 12 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.