مکس بورس نتایج برگزاری مزایده فروش 5 قطعه زمین در فلوله - مکس بورس

نتایج برگزاری مزایده فروش ۵ قطعه زمین در فلوله

به گزارش پرشین بورس، شرکت لوله و ماشین سازی ایران با نماد فلوله از نتایج برگزاری مزایده فروش ۵ قطعه زمین خبر داد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

نتایج برگزاری مزایده فروش ۵ قطعه زمین در فلوله

عنوان موضوع افشاء: نتایج برگزاری مزایده – گروه الف
موضوع مزایده فروش ۵ قطعه زمین از اراضی ضلع جنوب غربی كارخانه تپه سفید با كاربری تجاری – اداری
تاریخ برگزاری مزایده ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
شرح موضوع مزایده و فرآیند آن شركت لوله و ماشین سازی ایران در نظر دارد به استناد مصوبه مورخ ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ هیات مدیره شركت ، نسبت به فروش ۵ قطعه زمین از اراضی ضلع جنوب غربی مجموعه خود (واقع در تهران،چهاردانگه،نبش اتوبان آیت الله سعیدی) با كاربری تجاری-اداری را از طریق مزایده عمومی و بصورت یكجا با شرایط ذیل اقدام نماید . لذا از كلیه متقاضیان دعوت می شود جهت دریافت اسناد مزایده به دفتر مركزی این شركت مراجعه نمایند .مهلت تسلیم پیشنهادات تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ و بازگشایی پاكات روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ راس ساعت ۱۴:۳۰ در دفتر مركزی می باشد .
لازم به ذكر است ده (۱۰) درصد قیمت پبشنهادی بعنوان سپرده شركت در مزایده بایستی به صورت چك بانكی در وجه حساب شماره ۰۱۰۵۶۵۸۰۵۷۰۰۵ نزد بانك ملی شعبه چهاردانگه كد ۱۶۰۲ به نام شركت لوله و ماشین سازی ایران (سهامی عام) صادر و به همراه پاكت پیشنهاد قیمت ارائه گردد . پیشنهاداتی كه فاقد سپرده شركت در مزایده باشند و یا در موعد مقرر تحویل شركت نگردیده باشند و درج مبلغ پیشنهادی بصورت مبهم اعلام شده باشد ، فاقد اعتبار بوده و ابطال می شوند . برنده مزایده باید ظرف مدت چهار روز بعد از بازگشایی پاكات نسبت به امضاء قرارداد خرید اقدام نماید و سپرده سایر شركت كنندگان پس از امضاء نفر اول به ایشان مسترد می گردد . در صورتیكه برنده مزایده از امضاء قرارداد استنكاف ورزد ، سپرده وی به نفع شركت لوله و ماشین سازی ایران ضبط خواهد شد و نفر بعدی به عنوان برنده اعلام خواهد گردید . ضمناً شركت لوله و ماشین سازی ایران در پذیرش و یا رد پیشنهادات مختار می باشد .
نتایج برگزاری مزایده با توجه به عدم دریافت پیشنهاد قیمت ، مزایده فوق منقضی گردید .
مبلغ مورد توافق ۰ میلیون ریال
نحوه تسویه –
تضمین های دریافت شده –
خالص ارزش دفتری دارایی انتقالی ۰ میلیون ریال

تایج برگزاری مزایده فروش 5 قطعه زمین در فلوله

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 384 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها