مکس بورس پذیرش تعهد هزار میلیاردی در تملت - مکس بورس

پذیرش تعهد هزار میلیاردی در تملت

به گزارش پرشین بورس، شرکت تامين سرمايه بانک ملت با نماد تملت، از پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق سلف استاندارد موازی فولاد مبارکه اصفهان به ارزش ده هزار میلیارد ریال در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ خبر داد. همانطور که می دانید شرکت تامین سرمایه بانک ملت به عنوان واسطه بین ناشر اوراق بهادار و عموم سرمایه‌گذاران فعالیت می‌نماید و خدمات کارگزاری، معامله‌گری و بازارگردانی، مشاوره، سبدگردانی، پذیره‌نویسی، تعهدپذیره‌نویسی و فعالیت‌های مشابه را نیز با اخذ مجوز از سازمان ارائه می دهد. در ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ تعداد ۹۱۰ میلیون سهم معادل ۱۳ درصد از سهام شرکت تامین سرمایه بانک ملت به عنوان پانصد و سی و ششمین شرکت پذیرفته شده در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد “تملت”عرضه شد.  برای آگاهی بیشتر از متن خبر، لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

پذیرش تعهد هزار میلیاردی در تملت

عنوان موضوع افشاء: پذيرش تعهدات جديد – گروه ب

موضوع تعهد: پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق سلف استاندارد موازی فولاد مبارکه اصفهان به ارزش ده هزار میلیارد ریال

تاريخ پذيرش تعهد: ۱۳۹۹/۰۴/۲۸

مبلغ تعهد: ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال

شرح موضوع شامل طرف تعهد و اهداف و برنامه ها: مرحله سوم پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق سلف استاندارد موازی فولاد مبارکه اصفهان به ارزش ده هزار میلیارد ریال.

پذیرش-تعهد-هزار-میلیاردی-در-تملت (2)

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 290 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها