مکس بورس گذری بر آخرین گزارش های منتشره شرکت ها در سامانه کدال - مکس بورس

به گزارش پرشین بورس امروز مصادف با ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ گزارش های  مختلف شرکت های بورسی بر روی سامانه کدال قرار گرفت که با هم نگاهی به اهم این گزارش ها میکنیم. در این پست به بررسی گزارش های منتشره  نمادهای  نوین , وپترو ,کالا , وانصار , دپارس , کتوکا ,ثتوسا , تشتاد ,سبزوا , غشوکو ,زاگرس , ودی  ,خموتور ,حفاری, شگل , ولراز  ,شستان ,همراه ,فاما, خنصیر, قنقش,  و گکوثر  میپردازیم . با ما همراه باشید.

نوین

بیمه نوین در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹/۱۲/۹۶ و بر اساس گزارش حسابرسی شده به ازای هر سهم ۱۴۹ ریال سود محقق نموده است که در مقایسه با گزارش ۱۲ ماهه حسابرسی نشده ۱۶درصد رشد را نشان میدهد بیمه نوین براساس عملکرد واقعی ۱۲ ماهه برای سال مالی منتهی به  ۲۹/۱۲/۹۶  ۲۲۳,۵۵۹ میلیون ریال سود خالص دشت کرده است.

وپترو

سرمايه گذاری صنايع پتروشيمی در دوره ۱۲ ماهه منتهی به۳۱/۰۲/۹۷ و بر اساس گزارش حسابرسی نشده به ازای هر سهم ۲۳۴ ریال سود محقق نموده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۵۷۱درصد رشد داشته است  عمده این رشد بدلیل  افزایش جمع درآمدهای عملیاتی است. وپترو براساس عملکرد ۱۲ ماهه آخرین پیش بینی سال مالی منتهی به ۳۱/۰۲/۹۷  را ۱۴۲درصد پوشش داده است.

کالا

بورس کالای ایران در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱/۰۳/۱۳۹۷ و بر اساس گزارش حسابرسی نشده ۱۴۵ ریال سود به ازای هر سهم محقق نموده است  است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰۴درصد رشد داشته است این افزایش بدلیل  افزایش درآمدهای عملیاتی صورت گرفته است. بورس کالای ایران براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۷ ۱۷۹,۷۷۵ میلیون ریال سود خالص دشت کرده است.

وانصار(بانک انصار)

تغییر ۳۳۸ ریال سود پیش بینی شده هر سهم سابق به ۲۸۵ ریال سود هر سهم فعلی

میزان تغییر:  ۱۶% تعدیل منفی

دپارس(پارس دارو)

تغییر ۱۰۳۹ ریال سود پیش بینی شده هر سهم سابق به ۷۹۹ ریال سود هر سهم فعلی

میزان  تغییر:  ۲۳% تعدیل منفی

کتوکا

توليدی و خدمات صنايع نسوز توکا در دوره ۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ و بر اساس گزارش حسابرسی نشده به ازای هر سهم ۸۴ ریال سود محقق نموده است که در مقایسه  با مدت مشابه سال قبل ۷۱% رشد داشته است که بدلیل افزایش درآمدهای عملیاتی است کتوکا براساس عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹  ۱۲,۶۵۴ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

ثتوسا

سرمايه گذاری توسعه و عمران استان اردبيل در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ و بر اساس گزارش حسابرسی نشده به ازای هر سهم ۱۲۸ ریال سود دشت نموده است  که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷۰% افت را نشان میدهد .این افت بدلیل کاهش درآمدهای عملیاتی محقق شده است . ثتوسا  براساس عملکرد ۹ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ مبلغ ۱۲,۳۰۳ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

تشتاد

صنايع توليدی اشتاد ايران در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱/۰۳/۹۷ و بر اساس گزارش حسابرسی نشده به ازای هر سهم ۱۹ ریال زیان محقق کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹۰% رشد داشته است  این رشد بدلیل افزایش بهای تمام شده فروش است. تشتاد براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۷,۴۱۴ میلیون ریال زیان خالص محقق کرده است

سبزوا

بر اساس گزارش اصلاحی سیمان لار سبزوار دردوره ۱ ماهه منتهی به ۳۱/۰۳/۹۷ از محل فروش محصولات خود مبلغ ۴۳,۷۱۷ میلیون ریال درآمد داشته است. سبزوا براساس عملکرد ۹ ماهه مبلغ ۴۱۵,۵۴۰ میلیون درآمد داشته که معادل ۵۷% فروش پیش بینی شده سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۱۳۹۷ میباشد .

غشوکو

بر اساس گزارش حسابرسی نشده شوکو پارس در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۱۹ ریال زیان محقق نموده است این در حالیست که  شوکو پارس درمقایسه با مدت  مشابه سال قبل به ازای هر سهم ۷ ریال سود محقق کرده بود غشوکو براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۶۹۳ میلیون ریال زیان خالص محقق کرده است.

زاگرس

بر اساس گزارش حسابرسی نشده پتروشیمی زاگرس در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱/۰۳/۱۳۹۷ به ازای هر سهم ۱۸۱۱ ریال سود محقق نموده است که در مقایسه با  مدت مشابه سال قبل ۶۴% رشد داشته است  این رشد بدلیل  افزایش درآمدهای عملیاتی میباشد. زاگرس براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۴,۳۴۷ میلیارد ریال سود خالص محقق کرده است.

ودی

بر اساس گزارش حسابرسی  شده بیمه دی در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۶ به ازای هر سهم ۲۹۲ ریال سود محقق کرده است. ودی براساس عملکرد واقعی ۱۲ ماهه برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۶ مبلغ ۷۳۱,۱۸۷ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

خموتور

بر اساس گزارش حسابرسی نشده موتورسازان تراکتورسازی ايران در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱/۰۳/۱۳۹۷ به ازای هر سهم ۱۱ ریال سود محقق نموده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بدلیل کاهش فروش ۱۵% افت داشته است خموتور براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۷ مبلغ ۲,۱۵۴ میلیون ریال سود محقق نموده است.

حفاری

بر اساس گزارش حسابرسی شده حفاری شمال در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۹۶/۱۲/۲۹  به ازای هر سهم ۲۶۴ ریال سود محقق کرده است حفاری براساس عملکرد واقعی ۱۲ ماهه برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۶ مبلغ ۶۸۷,۷۶۴ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

شگل

بر اساس گزارش حسابرسی نشده  گلتاش در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱/۰۳/۱۳۹۷ به ازای هر سهم ۳۶۷ ریال سود محقق کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶% رشد داشته است. شگل براساس عملکرد ۶ ماهه  پیش بینی فعلی سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ را ۴۶% پوشش داده است.

ولراز

بر اساس گزارش حسابرسی نشده  لیزینگ رازی در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱/۰۳/۱۳۹۷ به ازای هر سهم ۴۸ ریال زیان محقق نموده است که در مقایسه با  مدت مشابه سال قبل ۹% افزایش زیان بدلیل رشد هزینه های عمومی, اداری و تشکیلاتی را نشان میدهد ولراز براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۱,۰۶۴ میلیون ریال زیان خالص محقق کرده است

شستان

بر اساس گزارش حسابرسی نشده صنايع پتروشيمی گلستان در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۱ ریال سود محقق کرده است این در حالیست که شرکت در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم ۰ ریال سود محقق کرده بود شستان براساس عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۹۷ مبلغ ۳۶۳ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

همراه

بر اساس گزارش حسابرسی نشده ارتباطات سيار ايران در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱/۰۳/۹۷ به ازای هر سهم ۸۶۶ ریال سود محقق کرده است که در مقایسه با مدت  مشابه سال قبل ۸% رشد را بدلیل  افزایش درآمدهای عملیاتی نشان میدهد. همراه براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۷  ۸,۳۱۱ میلیارد ریال سود خالص محقق کرده است.

فاما

بر اساس گزارش حسابرسی نشده  صنعتی آما در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱/۰۳/۱۳۹۷ به ازای هر سهم۴۳ ریال سود دشت کرده  است .شرکت در سال مالی جاری اعمال افزایش  سرمایه ۸۰درصدی داشته است .که  با اعمال افزایش  سرمایه جدید در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در سود هر سهم ۵۷درصد افت داشته  و در عین حال  سود خالص افتی ۲۱درصدی را بدلیل کاهش میزان فروش و افزایش بهای تمام شده محقق کرده است .  فاما براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۹۷ مبلغ ۳۹,۰۳۳ میلیون ریال سود خالص دشت کرده است.

قنقش

بر اساس گزارش حسابرسی شده  قند نقش جهان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹/۱۲/۹۶  به ازای هر سهم ۹۷۵ ریال سود محقق کرده است که نسبت به گزارش ۱۲ ماهه حسابرسی نشده ۳۵۳% رشد داشته است . این رشد بدلیل   کاهش بهای تمام شده فروش و افزایش سایر درآمدهای عملیاتی میباشد. قنقش براساس عملکرد واقعی ۱۲ ماهه آخرین پیش بینی سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۶ را ۱۰۰% پوشش داده است.

خنصیر

بر اساس گزارش حسابرسی نشده  مهندسی نصير ماشين در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱/۰۳/۹۷ به ازای هر سهم ۲۱ ریال سود محقق کرده است که در مقایسه با  مدت مشابه سال قبل ۶۷% کاهش بدلیل افزایش بهای تمام شده فروش و افزایش هزینه‌های فروش، اداری و عمومی داشته است .خنصیر براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۹۷ مبلغ ۲,۶۶۵ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

گکوثر

بر اساس گزارش حسابرسی نشده هتل بين المللي پارسيان کوثر اصفهان در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۳۰۶ ریال سود محقق کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶% افت داشته که بدلیل  کاهش درآمدهای عملیاتی و از سویی افزایش بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی میباشد گکوثر  براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۹۷ مبلغ ۳۳,۶۱۹ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 319 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.