مکس بورس افت قیمت فلزات‌پایه در معاملات شانگهای - مکس بورس

با آغاز معاملات فلزات پایه در هفته جدید، این محصولات در معاملات شانگهای زیر فشار حاصل از آغاز روند شناسایی سود با افت قیمت مواجه شدند. بازار لندن امروز به علت تعطیلی رسمی در بریتانیا فعالیتی ندارد.

قیمت فلزات پایه در بازار آتی شانگهای رشد قابل ملاحظه ای را در دو هفته اخیر تجربه کرد. آخرین موج رو به رشد نیز در اواخر هفته گذشته در معاملات مس دیده شد. پس از این روند شاهد تزلزل قیمت ها در جلسه معاملاتی صبح امروز بودیم.

روند شناسایی سود در بازار شانگهای آغاز شده و همین امر نیز فشار ملموسی را بر معاملات فلزات تحمیل کرده است. در این میان سرب و روی بیشترین افت قیمت را تا این لحظه پشت سر گذاشته اند.

با این وجود پس از افت ابتدای روز، مس در جلسه معاملاتی ظهر بازار شانگهای بار دیگر توانست از محدوده منفی خارج شود. به نظر می‌آید تاثیر کاهش موجودی انبار در لندن و همچنین ورود جریان نقدینگی از قراردادهای روی به سوی این محصول کماکان منجر از رشد قیمت مس حمایت می کند.

در جلسه معاملاتی ظهر امروز بازار آتی شانگهای آلومینیوم به میزان  ۱/۲ درصد افت کرد و روی کاهش قیمتی ۱/۷ درصدی را پشت سرگذاشته است.  سرب دو درصد ارزان شده و در این میان تنها مس با رشد قیمتی ۰/۲ درصدی مواجه شده است.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 89 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 18 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.