مکس بورس انعقاد قرارداد مهم ولصنم - مکس بورس

انعقاد قرارداد مهم ولصنم

به گزارش پرشین بورس شرکت ليزينگ صنعت و معدن یا ولصنم، اطلاعات مهمی راجب به انعقاد قرارداد مهم – گروه الف در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ منتشر کرد.براساس این اطلاعات شرکت ليزينگ صنعت و معدن قرار داد مهمی منعقد کرد.برای آشنایی بیشتر با این اطلاعات با اهمیت لطفا در ادامه مطلب همراه ما باشید.

عنوان موضوع افشاء: انعقاد قرارداد مهم – گروه الف

 

موضوع قرارداد : اعطای تسهیلات مالی لیزینگ به متقاضیان خودرو از محصولات شرکت مدیران خودرو

تاريخ انعقاد قرارداد : ۱۳۹۹/۰۴/۱۷

 

طرف قرارداد : شرکت مدیران خودرو(سهامی خاص) به شماره ثبت ۵۲۰ و کدپستی ۱۴۷۶۶۹۸۵۳۳ و شرکت ایرانیان صنعت صنعت خودرو (سهامی خاص) به شماره ثبت ۵۲۷۰۰۹ با شناسه ملی ۱۴۰۰۷۶۳۲۷۹۷

 

مبلغ قرارداد : ۸۰۰,۰۰۰ میلیون ریال

نحوه تسویه : بصورت اقساط از متقاضیان خودرو اخذ میگردد

 

شرح جزئيات قرارداد

اعطای تسهیلات مالی لیزینگ به متقاضیان خودرو های نو و کارکرده از محصولات شرکت مدیران خودرو توسط لیزینگ در قالب عقد فروش اقساطی مشتمل بر رهن و اعتباری(اقساطی) و اجاره به شرط تملیک میباشد. تسهیلات اعطایی به متقاضیان واجد شرایط محصولات شرکت توسط لیزینگ با نرخ ۲۱ درصد به ازاء هر سال طبق فرمول بانک مرکزی صورت میگیرد. بدیهی است در صورت افزایش یا کاهش نرخ سود تسهیلات توسط بانک مرکزی این نرخ برای مشتریان بعدی نیز تغییر خواهد یافت. این قرارداد شامل الحاقیه نیز میباشد . موضوع انعقاد الحاقيه بمبلغ ۸۰۰٫۰۰۰ ميليون ريال پيرو قرارداد اوليه و افشاء الحاقيه قبلی بشماره پيگيری ۶۲۸۰۰۵ با گروه خودروسازی مديران خودرو بوده كه با احتساب مبلغ اعلام شده الحاقيه قبلی بمبلغ ۲٫۷۰۰٫۰۰۰ ميليون ريال جمعا معادل ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ ميليون ريال با شركت صدرالاشاره قرارداد و الحاقيه منعقد گرديده است.

تاريخ مؤثر اجرای قرارداد : ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ 

انعقاد قرارداد مهم ولصنم

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 247 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.