مکس بورس با کدال | کارنامه بهمن‌ « دارویی » ها - مکس بورس

از میان ۲۷ شرکت‌ تولیدکننده محصولات دارویی که گزارش عملکرد خود در بهمن ۹۸ را منتشر کرده‌اند عملکرد ۵ بنگاه‌ را می‌توان کاملا مطلوب و فراتر از سطوح معمول فعالیت آن‌ها ارزیابی کرد؛ ۱۷ شرکت روندی مشابه با عملکرد ماه‌های قبل را به نمایش گذاشته‌اند و ۶ شرکت نیز ضعیف‌تر از انتظار ظاهر شده‌اند. در این گزارش عملکرد بهمن‌ماه شرکت‌های دارویی در یک قاب قابل‌مشاهده است.

دنیای بورس: تا لحظه انتشار این گزارش همچنان نمادهای «دجابر»، «دتماد» و «دیران» فعالیت ماهانه خود در ماه بهمن را منتشر نکرده‌اند و به همین علت در جدول زیر قرار نگرفته‌اند.

نمادهای «دسانکو»، «دبالک» و «دسینا» به وضوح عملکردی متمایز و بهتر از ۴ ماه قبلی را به نمایش گذاشته‌اند. در مقابل‌ نمادهای «دشیمی»، «کاسپین» و «دسبحان» از برآورده کردن انتظاراتی که پیش از این به وجود آورده‌اند باز ماندند.

عملکرد شرکت های دارویی در ماه بهمن با کدال
بهترین و بدترین گزارش های بهمن دارویی در یک قاب

توضیح: وضعیت نرمال به شرایطی گفته می‌شود که اختلاف عملکردی در بازه ۵- تا ۵ درصد قرار گرفته باشد. در مرحله بعد در وضعیت کمی خوب و کمی ضعیف قرار می‌گیریم. این صفت کیفی به اختلاف عملکرد بین ۵ تا ۱۵ درصد در بازه مثبت و منفی اطلاق می‌شود. بازه ۱۵ تا ۳۰ درصد مثبت را با صفات خوب و بازه ۱۵- تا ۳۰- درصد را با صفت کیفی ضعیف مشخص کرده‌ایم و در نهایت بازه تغییر بیشتر از ۳۰ درصد و کمتر از ۳۰- درصد با توصیفات خیلی خوب و خیلی ضعیف مشخص شده‌است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 236 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 1 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.