مکس بورس برنامه ریزی شش ماهه دوم ثامید برای تحقق عملکرد مالی 1399 - مکس بورس

برنامه ریزی شش ماهه دوم ثامید

به گزارش پرشین بورس، شرکت توسعه و عمران امید (سهامی عام) با نماد ثامید، برنامه مديريت جهت تحقق درآمدهای عملياتی شرکت در سال مالی ۹۹ را منتشر نمود. در ادامه مطلب همراه ما باشید. 

برنامه ریزی شش ماهه دوم ثامید

عنوان موضوع افشاء: ساير اطلاعات بااهميت – برنامه مديريت جهت تحقق درآمدهاي عملياتي- گروه ب

تاريخ رويداد: ۱۳۹۹/۰۶/۱۹

 مقياس اثرات مالي رويداد

نسبت به كل دارايي ها در سال مالي قبل: مشخص نیست

نسبت به كل درآمد فروش در سال مالي قبل: مشخص نیست

شرح رویداد: برنامه مديريت جهت تحقق درآمدهاي عملياتي شرکت در فرآيند سال مالي ۱۳۹۹

شرح نامه پیوست:

با عنایت به عملکرد شش ماهه ابتدایی سال مالی ۱۳۹۹ این شرکت، به استحضار می رساند از عمده دلایل عدم تحقق برنانه شش ماهه می توان به شیوع ویروس منحوص کرونا اشاره نمود که این بیماری باعث رکود اقتصادی در همه نقاط دنیا و از جمله در کشور عزیزمان گردیده است. صنعت ساختمان نیز به تبع خود از این موضوع مستثنی نبوده است لیکن این شرکت با برنامه ریزی لازم برای شش ماهه دوم سال مالی جاری تلاش می نماید این مهم را محقق سازد.

از جمله املاک موثر در فروش شش ماهه اول می توان به پروژه آتیه اشاره نمود که مدت زمان صدور پروانه این پروژه با توجه به روند صدو پروانه در مقطع کنونی شفیتی بودن همکاران شهرداری طولانی شده است لذا امید است با تلاش و پیگیری مستمر همکاران مخترم شرکت در باقیمانده سال مالی این پروانه اخذ تا فروش آن محقق گردد. همچنین فروش هتل امید ۲ مشهد با توجه به شرایط همه گیری کرونا و وجود خریداران خارجی، با مشکل مواجه شده است که با رفع مشکل مشکلات می توان آنرا محقق نمود. در خصوص ملک شکوفه نیز  اعلام می دارد روند مذاکرات فروش آن طی شده است و طی روزهای آتی قرارداد فروش آن منعقد می گردد.

علی ایحال انتظار می رود مطابق با جدول برآوردی ذیل برنامه ریزی های صورت پذیرفته در شش ماهه دوم بتوان برنامه سال مالی ۱۳۹۹ را محقق نمود.

برنامه-ریزی-شش-ماهه-دوم-ثامید

 

برنامه-ریزی-شش-ماهه-دوم-ثامید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 289 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 12 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها