مکس بورس بورس بی‌محابا می‌تازد - مکس بورس

شاخص کل بورس تهران در نیم ساعت نخست معاملات شنبه جهش بیش از ۱۴ هزار واحدی را تجربه کرد. رشد دسته‌جمعی نمادها در رشد نماگر اصلی بازار اثرگذار بوده و جهش بیش از دو درصدی را رقم زده‌اند.

دنیای بورس: در مجموع بورس و فرابورس ارزش صف خرید به بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نزدیک به ۱۹۰ نماد معاملاتی است. عمده نمادها در مدار مثبت معامله می‌شوند. ارزش خرد معاملات سهام در بورس تهران نیز بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان تا این لحظه بوده است. 

 پس از عرضه اولیه موفق شستا و در عین حال رشد قیمتی سهام باید منتظر عامل تازه‌ای برای مقابله با رشدهای پرشتاب سهام بود؛ به گزارش «تک‌سناریو نگران‌کننده پیش روی سهام» مراجعه کنید. 

 معاملات عرضه‌های اولیه اخیر به بعد از ساعت بازار موکول شده است. همین موضوع تا حدی از بار هسته معاملات کاسته و اما بعضا اختلالات اندکی مشاهده می‌شود که البته در مقایسه با ماه‌های گذشته وضعیت به مراتب بهتر شده است. 

 نمادهای فولاد و فملی در معاملات امروز نیز با صف خرید بیشترین حمایت را از شاخص کل داشته‌اند. در پایان رشد قیمت مس به بیش از ۵۲۰۰ دلار در هر تن را می‌توان عامل مثبت برای ملی مس عنوان کرد اما به صورت مشخص بازار کمتر به عامل یا بهانه‌خاصی برای صعود توجه دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 245 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 19 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.