مکس بورس بورس همچنان بر مدار نزول / شاخص کل به دنبال کف جدید - مکس بورس

به گزارش مکس بورس ؛ بورس همچنان در مدار نزول قرار دارد و هفته پایانی تابستان را نیز قرمز پوش آغاز کرد. همانگونه که در گزارش پیش بینی بورس روز گذشته اشاره شد، با توجه به عوامل بنیادین به نظر نمی رسد که بازار توان بازگشت داشته باشد.

امروز هم در حالی یک ساعت از معاملات بازار سهام گذشته که شاخص کل با افت حدود ۲هزار و ۸۰۰ واحدی همراه شد و تا ارتفاع یک میلیون و ۳۸۶ هزار واحدی کاهش پیدا کرده است. «شپنا» با ۵۵۵ واحد، «خودرو» با ۳۲۰ واحد و «وبملت» با ۲۰۰ واحد بیش ترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشته است.

شاخص هم وزن هم با کاهش حدود ۴۵۰ واحدی تا میانه های کاانال ۴۰۴ هزار واحدی پایین آمد.

در حالی یک ساعت از بازار می گذرد که ارزش معاملات خرد برابر با ۶۳۵ میلیارد تومان بوده که نشان از رکود حاکم بر معاملات دارد.

حقیقی ها هم بیش از ۵۰ میلیارد تومان از بازار خارج کردند؛ «کزغال» با ۳.۵ میلیارد، «کزغالح» با ۳.۵ و « شکام» با ۳ میلیادر تومان بیش‌ترین ورود پول حقیقی و «تفارس» با ۷ میلیارد، «خودرو» با ۶.۵ میلیارد و «شپنا» با ۶ میلیارد تومان بیش‌ترین خروج پول را ثبت کرده است.

صنعت «استخراج زغال سنگ» با ۹ میلیارد تومان، بیش ترین اقبال را از سوی حقیقی‌ها داشته است و «فرآورده های نفتی» و «محصولات شیمیایی» با ۱۰ میلیارد تومان بیش‌ترین خروج پول حقیقی را ثبت کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 300 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 18 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.