مکس بورس تحلیل تکنیکال بسته بندی ایران - مکس بورس

در مطلب حال حاضر به تحلیل تکنیکال بسته بندی ایران با نماد فبیرا میپردازیم.توجه داشته باشید نماد از بازار پایه و پرریسک قلمداد میگردد. درابتدایادآوری میگردد همواره به تاریخ تحلیل توجه داشته باشید.تحلیل فبیرا با توجه به درخواست های مکرر کابران گرامی مجدد ، بروزرسانی گردید.
بر اساس گزارش حسابرسی نشده صنایع بسته بندی ایران در دوره ۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹  به ازای هر سهم ۹۶ ریال سود محقق کرده است این در حالیست که شرکت در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم ۶ ریال زیان شناسایی کرده بود که این سود آوری بیشتر ناشی از افزایش ۱۳۰٪  درآمد های عملیاتی و همچنین افزایش ۲,۰۴۴٪ سایر درآمدهای غیرعملیاتی- اقلام متفرقه شرکت بوده است.این شرکت براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ مبلغ ۱۶۹,۸۹۱ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

پس از ارایه تحلیل تکنیکال فبیرا و معرفی در قیمت ۲۲۰۰ ریال  ، فبیرا رشدی ۶۰ درصدی در دو هفته اخیر معاملاتی داشت و سپس در مسیر اصلاحی قرار گرفت و تا تاریخ امروز ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ فقط هفت درصد اصلاح داشت .بنابراین این میزان رشد شارپ ، و این اصلاح ناچیز میگوید فبیرا نیاز به کمی اصلاح دارد.

مقدمتا باید گفت تحلیل تکنیکال این نماد جزو موارد اختلافی است و هر کدام از اساتید فن ، تحلیل خاص خود را ارایه میدهند که با احترام به نظر این بزرگان ، ترجیح میدهیم با روند پیش رویم .برای این منظور از دو نمودار تعدیل شده و تعدیل نشده یاری گرفته شده است.

نمودار تعدیل نشده

به شرط صحت این موج شماری اکنون موج ۲ اصلاحی آغاز شده است و نماد تا ۲۴۰۲ اصلاح خواهد نمود. سپس نماد وارد موج ۳ پرقدرت خواهد شد و  انتظارا تا ۶۰۰۰ ریال صعود خواهد نمود.در نهایت فبیرا در موج ۵ میتواند حداقل تا سقف ساختار کانالیزه در ۱۷۰۰۰ ریال بالا رود .ساختار کانالیزه جدا شده دوم فبیرا ۵۰۰۰ توملنی را نشان میدهد که ما ترجیح میدهیم در این مقطع در این خصوص اظهار نظر نکنیم.از این منظر تحلیل حال حاضر مشروط به اصلاح و ممتنع در خصوص تارگت خواهد بود.

تحلیل تکنیکال بسته بندی ایران

نمودار تعدیل شده

کمی اصلاح کند ، دلهایمان برای ورد به این موقعیت معاملاتی قرص تر میشود.بنابراین ببینیم شاخص کل چه میکند تا دوباره در خصوص ورود به نماد تصمیم گیری کنیم.

تحلیل تکنیکال بسته بندی ایران

تحلیل از مهندس کسایی

از بخش شاخص کل در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال کلیه شاخص های مهم بورس و اوراق بهادار ایران دسترسی داشته باشید.همچنین از بخش تحلیل نماد در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی کلیه نمادهای بورسی دسترسی داشته باشید.

گزارش های عملکرد همه نمادهای بازار سرمایه را میتوانید از بخش اخبار به تفکیک گروه های بورسی مشاهده فرمایید.

از بخش عرضه اولیه سهام میتوانید به لیست کامل عرضه اولیه های بورس ایران بهمراه تحلیل جامع و  ارزش گذاری این نمادها دسترسی داشته باشید .نظرات و انتقادات خود را میتوانید از طریق فرم تماس با ما ، ارسال فرمایید.

گروه پشتیبانی مجموعه پرشین بورس بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شماست.چنانچه بدنبال اطلاعات مربوط به نماد خاصی میباشید میتوانید از گزینه سرچ وبسایت استفاده نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 277 views بار دسته بندی : سود تقسیمی مجامع بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.