مکس بورس تعبیر خواب رابطه داشتن با جن - مکس بورس

آیا می دانید تعبیر خواب رابطه داشتن با جن چیست؟ تا چه اندازه دیدن جن در خواب می تواند بر اتفاقات و واقعیات زندگی­مان تأثیر بگذارند؟ آیا تعبیر خواب رابطه داشتن با جن به موازات شرایط و حالاتی که دارد دارای تعابیر متفاوتی هم هست؟

آیا باید از تعبیر چنین خواب وهمناکی ترسید؟ این ها تمامی سؤالاتی است که یک بیننده خواب به هنگامی که شب هنگام با دیدن چنین خوابی پریشان حال برخاسته و با آن ها مواجه می شود. به ناچار در کتاب های تأویل و تفسیر خواب از بزرگان و یا حتی سایت های مختلف گوگل به دنبال تعبیری مناسب برای این خواب خود می گردد.

قبل از ورود به موضوع تعبیر خواب و یا اینکه دیدن جن در خواب و رابطه داشتن با وی چه تعبیر و تفسیری می تواند داشته باشد بد نیست اندکی با مقوله تفاوت جن و پری مطلع شد تا به این طریق بتوان نزدیک ترین تفسیر را برای خواب های خود پیدا کرد.

جن به مثابه انسان نیز دارای دو جنس مذکر و مؤنث است. به جنس مذکر آن تناسلاند و نوع مؤنث آن پری گفته می شود. از دیدگاه اسلام و به اعتقاد بزرگان و مسلمین دینی جن موجودی است که در وجود آن در تمامی کائنات هیچ گونه تردیدی وجود ندارد. از این رو نمی توان رابطه آن با انسان ها را در خواب و یا حتی در عالم واقعیت انکار کرد.

تعبیر خواب رابطه داشتن با جن در حالت کلی

معبران اسلامی در یک باور کلی جن را در خواب به دشمن و رویارویی با وی تعبیر کرده اند. اگر کسی در خواب خود را با یک جن تنها دید در حالی که با وی مجامعت می کند اگر خود در خواب از چنین حالاتی رعب و وحشت داشت تعبیرش به آن است که یکی از نزدیکان و اطرافیانش با وی دشمنی می کند.

در بسیاری مواقع برایمان اتفاق می افتد که خواب های ترسناک ببینیم و تا مدت ها پس از دیدن آن هم احساس وحشت و ترس در وجودمان باقی بماند. خواب دیدن جن آن هم در حالتی که با وی ارتباط و یا مجامعت برقرار می شود از آن دسته خواب های وحشتناک است.

به همین خاطر خواب گذاران بسیاری در تمامی دنیا درباره دیدن چنین خواب هایی تعابیری گوناگون ارائه کرده اند. ما هم در این بخش از تعبیر خواب خود برآنیم تا تمامی آن ها را به موازات خوابی که دیده اید برایتان بازگو کنیم.

اگر شخصی در خواب خود بیند که جنی بر خانه او وارد شده که چهره او برایش آشنا است. به طوری که احساس کند یکی از اطرافیان یا نزدیکانش است که جن شده. اگر از وی طلب آمیزش و رابطه داشته باشد چنانچه بیننده خواب از این درخواست امتناع ورزد معنی اش آن خواهد بود که یکی از اطرافیانش برای وی توطئه یا دسیسه چینی می کند اما او از تمامی نقشه های آن شخص ایمن می ماند.

تعبیر خواب رابطه داشتن با جن به روایت محمد بن سیرین

محمد بن سیرین در یک باور کلی تعبیر خواب آمیزش و مجامعت را برآورده شدن آرزو و حاجات می داند. اما شاید این تعبیر نتواند درباره دیدن خواب رابطه داشتن با جن صادق باشد. در ادامه نگاهی می اندازیم به تعبیر چنین خوابی که نزدیک ترین تفسیر و معنی برای این خواب از دیدگاه و باور ابن سیرین چیست؟

به روایت محمد بن سیرین چنانچه شخصی در خواب خود را در حال آمیزش با جن یا پری بیند به گونه که خود احساس شادمانی می کند معنی اش دولت و بزرگی است. اما اگر بیینده خواب با عجز و ناراحتی و به زور با جن در خواب مجامعت نمود چنین خوابی بر کینه توزی یک فرد بر بیننده خواب تعبیر می شود.

به روایت دیگر ابن سیرین اگر شخصی خواب بیند که یک جن یا پری او را در بغل گرفت و از داشتن رابطه با وی احساس خرسندی می کند تعبیرش آن خواهد بود که مقام و بزرگی عاید بیننده خواب می شود.

تعبیر خواب رابطه داشتن یکی از نزدیکان با جن

به وایت دانیال نبی رابطه داشتن در خواب به معنای فراغت و کسب آسودگی است. البته این بستگی به موقعیت و حالاتی که در خواب می باشید بستگی دارد. به روایت ایشان از آنجایی که جن یک موجود خیالی نیست و شخصیت مادی دارد که می تواند در همه جا حضور داشته باشد لذا مجامعت و رابطه داشتن با وی در خواب به مثابه انسان همان تعبیر را به دنبال دارد.

از این رو اگر کسی خواب بیند که یکی از نزدیکانش با جن در حال برقراری رابطه است و وی آن را تماشا می کند معنی اش فارغ شدن از غم و ناراحتی او است. اما اگر خواب بیند که یکی از نزدیکان وی جن شده به گونه ای که از وی آمیزش و رابطه می طلبد معنی اش آن خواهد بود به فراغت و آسودگی خاطر می رسد.

اگر دین و قرضی بر گردن دارد ادا می شود، اگر مسافر و غریبی دارد که مدت ها از وی بی خبر است به زودی دیداری با برایش میسر می شود، چنانچه قهر و کدورتی میان بیننده خواب و شخصی که او را به شکل جن دیده باشد آشتی در میان است.

تعبیر خواب رابطه داشتن دختر با جن

جابر مغربی می گوید چنانچه کسی در خواب خود را در حال رابطه داشتن با جن بیند اگر این شخص دختر باشد تأویلش آن است که بخت وی گشایش می یابد و به زودی ازدواج می کند. ایشان هم آمیزش و رابطه داشتن با جن را دلیل بر بخت و طالع می داند.

تعبیر خواب رابطه داشتن پسر با جن

امام جعفر صادق تعبیر خواب رابطه داشتن پسر با جن را بر ۵ وجه می داند:

اول دوستی عزیز

دوم بخت و طالع

سوم فراغت از غم و مشکلات

چهارم بزرگی و حشمت

پنجم خبرهای خوشحال کننده

به روایت ایشان اگر پسری مجرد که در آستانه و شرف ازدواج است خواب بیند که با یک جن مؤنث یا پری در حال برقراری رابطه است به گونه ای که تا پایان رابطه دست در دست وی دارد معنی اش آن است که خرمی و دولت و بزرگی نصیبش خواهد شد. چنانچه سفری برای بیننده خواب برایش رقم خورد آن سفر برایش مبارک و میمون است. اگر پیشنهاد کاری به وی داده شد پذیرفتنش باعث زیادت اقبال و دولتش خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 308 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 19 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.