مکس بورس تلاش میکنیم اعتماد به بورس بازگردد - مکس بورس

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، «موسی احمدی» با تاکید به اینکه نباید به اعتماد سرمایه گذاران در بازار سرمایه خدشه‌ای وارد شود به خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: به طور کلی بازار سرمایه نقش رو به رشدی در اقتصاد کشور دارد اما ضمن باور به نقش برجسته بازار در اقتصاد کشور باید نگاهی بلندمدت به آن داشت و سرمایه‌های مازاد خود را برای سرمایه گذاری وارد این بازار کرد.

وی در این باره افزود: به طور کلی افراد با دانش و آگاهی پایین نباید نباید به طور مستقیم وارد بازار شده و اقدام به خرید و فروش سهام کنند، زیرا اکثر این افراد دیدی کوتاه مدت و آنی برای رسیدن به سود دارند که با بالا و پایین شدن بازار دچار ضرر و زیان شده و به سرعت اعتماد خود را نسبت به بازار از دست می‌دهند.

احمدی عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی بر حمایت از بازار سرمایه و حقوق سهامداران تاکید بسیار دارد به طوری که در صدد جبران خسارت‌هایی که طی سال‌های گذشته بر سهامداران وارد شده، هستند و حمایت خود را از برنامه‌های مدونی که برای رونق بازار سرمایه در نظر گرفته شده اعلام داشته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه اظهار کرد: به نظر می‌رسد اگر مدیریت صحیحی برای ساماندهی بازار سرمایه در سال‌های آینده شکل بگیرد و بتوانند باری دیگر اعتماد مردم را بازگردانند، این بازار می‌تواند فرصت خوبی را رقم بزند.

به گزارش ایرنا، شاخص کل بازار بورس تهران روز گذشته (یکشنبه، ۲۴ بهمن‌ماه) با هشت‌هزار و ۳۶ واحد کاهش، در ارتفاع یک ‌میلیون و ۲۷۶ هزار واحدی قرار گرفت.

منبع:
سازمان بورس و اوراق بهادار

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 299 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 14 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها