مکس بورس ثبات قیمت آهن‌قراضه در هفته اخیر - مکس بورس

با کاهش ملموس سطح فعالیت ترکیه در بازار آهن قراضه، قیمت این محصول در بازارهای جهانی روندی با ثبات را در هفته اخیر تجربه کرد.

بازار ترکیه در این هفته به علت تعطیلات عید قربان و روز ملی پیروزی در چند روز کاری فعالیتی نداشت و همین امر نیز به کاهش ملموس سطح فعالیت خریداران آهن قراضه در این کشور منجر شد. به تبع این امر قیمت ها تغییر ملموسی را نسبت به هفته گذشته به ثبت نرساندند.

تعطیلات عیدقربان در ترکیه تا روز سه شنبه هفته آینده ادامه خواهد یافت و انتظار می رود پس از اتمام تعطیلات شاهد بازگشت بازا آهن قراضه به روال عادی باشیم.

همچنین در بازار داخلی تایوان شاهد کاهش قیمت آهن قراضه در این هفته بودیم امری که تقاضا در بازار وارداتی را کاهش داد.در این میان تنها در بازار هند روند تقاضا سیری افزایشی را تجربه کرد و همین امر نیز به رشد مختصر قیمت در بازار وارداتی این کشور منجر شد.

بدین ترتیب شاخص قیمت آهن قراضه(قطعات بزگ) متال بولتن با منشا شمال اروپا بدون تغییری ملموس در این هفته به ۳۴۷ دلار در قرارداد سی اف آر ترکیه رسید. همچنین شاخص قیمت آهن قراضه با منشا ایالات متحده در قرارداد مشابه نیز همین وضعیت را تجربه کرد و در سطح ۳۵۶ دلار قرار گرفت.

در این میان قیمت آهن قراضه خرد شده در قراردادهای سی اف آر هند با افزایشی ۲/۵ دلاری به ۳۴۰/۶ دلار رسید.

همچنین قیمت آهن قراضه (قطعات درشت) با منشا ایالات متحده در قرارداد سی اف آر بنادر اصلی تایوان بدون تغییر در سطح ۲۹۷ معامله شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 96 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 18 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.