مکس بورس ثبات قیمت متانول در غیاب چینی‌ها - مکس بورس

در غیاب مشتریان چینی، بازار متانول روند باثباتی را در هفته گذشته تجربه کرد و قیمت این محصول دستخوش تغییرات قابل توجه نشد. مشتریان چینی پس از تعطیلات یک هفته‌ای از روز دوشنبه به معاملات بازخواهند گشت و بدین ترتیب باید منتظر تحریک مجدد تقاضا برای متانول در هفته جدید بود.

پلاتس: بازار متانول در غیاب مشتریان چینی روزهای آرامی را در این هفته پشت سرگذاشت. قیمت متانول در بازارهای داخلی چین، تایوان و کره جنوبی در این هفته ثابت ماند و همین امر نیز به ثبات یا تغییر بسیار اندک قیمت‌ها در بازار وارداتی انجامید. بدین ترتیب قیمت متانول در بازار داخلی چیناین هفته نیز در سطح ۲۷۱۰ یوان در هر تن باقی ماند.

تعطیلات ملی چین که از ابتدای اکتبر آغاز شده تا هشتم این ماه یعنی یکشنبه پیش رو ادامه خواهد یافت و از روز دوشنبه باید شاهد بهبود روند تقاضا در بازارهای وارداتی به تبع بازگشت مشتریان چینی به معاملات باشیم.

بر این اساس هر تن متانول تحت قرارداد سی‌اف‌آر چین بدون تغییری ملموس در این هفته در سطح ۳۳۷ دلار معامله شد. این محصول در قرارداد سی اف آر جنوب شرق آسیا با افزایشی به میزان یک دلار، قیمت ۳۶۱ دلار را تجربه کرد. در قراردادهای سی‌اف‌آر کره جنوبی قیمت تغییری نکرد و این محصول در سطح ۳۵۳ دلار ثابت ماند. در بازار هند متانول با افزایشی یک دلاری به ۳۳۱ دلار رسید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 164 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 18 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.