مکس بورس ثبت صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم - مکس بورس

به گزارش پرشین بورس به نقل از سنا، سرپرست اداره امور صندوق های سرمایه گذاری سازمان بورس و اوراق بهادار از ثبت صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم در سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد. برای آگاهی کامل از متن خبر لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

سرپرست اداره امور صندوق های سرمایه گذاری سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم اظهار داشت: مراحل ثبت صندوق سرمایه گذاری پالایش یکم به شماره ثبت ۱۱۷۵۴ در سازمان بورس و اوراق بهادار انجام شد.

وی بیان داشت: صندوق سرمایه گذاری پالایش یکم امروز در سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شد و برای مرحله بعد برای پذیره نویسی به شرکت بورس تهران ارسال خواهد شد تا برای انتخاب نماد و فرآیند پذیره نویسی آماده شود.

دولت بنا دارد باقیمانده سهام خود در ۴ پالایشگاه اصفهان، ‌تهران، تبریز و بندر عباس را در راستای اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ و با تخفیف ۳۰ درصدی در قالب صندوق قابل معامله بورسی‌(ETF) با ۳۰ درصد تخفیف تا سقف ۵۰ میلیون ریال برای هر دارنده کد ملی ایرانی از طریق بورس یا درگاه‌های بانکی ارائه کند.

امروز دوشنبه ۳ شهریور ۹۹، مجموع ارزش این ۴ سهم ۱۶۱۵۳۰ ریال است که با احتساب ۳۰ درصد تخفیف، هر واحد متشکل از ۴ سهم پالایشی ۱۱۳۰۸۰ ریال است.

ثبت-صندوق-سرمایه-گذاری

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 356 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 12 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.