مکس بورس خبر خوب برای معلمان بازنشسته / این افراد سهام می‌گیرند - مکس بورس

به گزارش مکس بورس به نقل از ایسنا، نجف‌پورکردی با قدردانی از حمایت‌های وزیر آموزش و پرورش به عنوان رییس هیات امنا و سایر اعضاء و نیز هیات مدیره موسسه از برنامه‌های تحولی صندوق افزود: یکی از اقدامات اصلاحی مهم در صندوق طی یک سال اخیر تنوع بخشی به سبد سرمایه‌گذاری موسسه است و در این خصوص راهبرد متنوع کردن پرتفوی صندوق و کاهش ریسک در راستای حفظ منافع فرهنگیان عضو جزو اولویت‌ها بوده است.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره افزود: با آسیب شناسی‌هایی که انجام شده اقدامات کوتاه مدت و بلند مدت در جهت رفع این چالشها و آسیب‌ها در دستور کار قرار گرفته و آثار و دستاوردهای آن عاید فرهنگیان خواهد شد.

وی به تشکیل کمیته انتصابات و واگذاری مسئولیت‌ها با تکیه بر سه اصل تبحر، تخصص و تعهد اشاره کرد و گفت: رویکرد اصلی ما در این خصوص اولویت گذاری جهت جذب خانواده فرهنگیان بوده و بیش از ۵۰۰ رزومه مورد بررسی‌ قرار گرفت و ۴۵ درصد انتصاب‌ها از میان فرهنگیان و خانواده‌های آنان انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید حاجی محمد موحد نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در دیدار با حمید رضا نجف‌پورکردی مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره ضمن حمایت از طرح های امیدآفرین و بنیادین از جمله طرح ارزش مالکانه تاکید کرد: برنامه ریزیها و اقدامات در صندوق باید معطوف به حفظ حقوق و خواسته‌های قشر شریف فرهنگیان کشور باشد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد با تجلیل از تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه صندوق طی یک سال اخیر و با اشاره به نقش کارخانجات و واحدهای صنعتی وابسته به صندوق ذخیره در تولید و اشتغالزایی کشور بویژه شرکت‌های پتروشیمی و متانولی اظهارکرد: این واحدها با بکارگیری نیروهای متخصص، متبحر و جوان منطقه در رونق و شکوفایی اقتصادی تاثیر مثبتی دارند.

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی و نماینده شش دوره مجلس شورای اسلامی همچنین بر حمایت مجلس از اقدامات انجام شده در صندوق بویژه احیای بانک سرمایه، ارزش مالکانه و ساماندهی نظام انتصابات و همچنین توجه ویژه به رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی موسسه تاکید کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 159 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 28 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.