مکس بورس خط و نشان برای دلالان دلار/ آنچه بازارساز می‌ خواهد - مکس بورس

اگر چه دلار امروز با تداوم مسیر صعودی به سطح جدید قیمتی رسید اما بازارساز تاکید دارد که تغییر بنیادی در بازار صورت نگرفته و تامین ارز به صورت آرام و منطقی ادامه دارد، در این میان اما نوسان گیران به دنبال القا انتظارات منفی دارند.  

به گزارش «دنیای بورس»، رییس بانک مرکزی در یک پست اینستاگرامی تاکید کرد که تغییر خاصی در متغییرهای بنیادی بازار نیفتاده و تامین ارز به صورت آرام و منطقی صورت می گیرد. بازارساز معتقد است شاید برخی از نوسان گیران و منفعت طلبان بخواهند فضای منفی را القا و بخواهند دورنمای منفی از بازار ترسیم کنند اما آنچه مدنظر سیاست گذار است و روی آن تاکید دارد این است که بانک مرکزی همچنان در بازار فعال است و تغییر بنیادی صورت نخواهد گرفت. البته همتی به کسانی که در بازار ارز هم هشدار داده و گفته ارز ابزار مناسبی برای سرمایه‌گذاری نیست.

امروز دلار پس از مدت‌ها از محدوده ثبات خود خارج شد و برخی مدعی بودند که در اخرین معاملات به سطوح بیش از ۱۱۷۰۰ تومان هم رسید. با این اوصاف برخی معتقدند بازارساز بازار را در اختیار دارد و از این بابت نگرانی در دست نیست و برخی هم معتقدند که سناریوی جدیدی در صورت عدم مدیریت بازارساز ممکن است اتفاق بیفتد. در این میان شواهد نشان میدهد بازار ساز نبض بازار را در دست دارد و در آن فعال است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 271 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 26 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.