مکس بورس زمانبندی پرداخت سود دوره 12 ماهه منتهی به 1397/09/30 پاکسان - مکس بورس

سود سهام مجمع شپاکسا

زمانبندی پرداخت سود دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ پاکسان

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره از سوی,  شرکت پاکسان با نماد شپاکسا زمانبندی پرداخت سود مجمع شپاکسا در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ به سهامداران حقیقی و حقوقی نماد مذکور در سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ را در سامانه کدال منتشر نمود.

سود سهام مجمع شپاکسا

به اطلاع سهامداران محترم شرکت میرساند سود سهام عملکرد سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ دارندگان سهام ,در تاریخ مجمع عمومی عادی سالانه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ به دو روش ذیل پرداخت میگردد.

روش اول:سهامداران حقیقی که از قبل نزد شرکت دراای حساب بانکی بوده و تا تاریخ ۱۳۹۸/۲/۱۵ اطلاعات حساب بانکی خود را بر اساس جزییات اعلام شده ذیل از طریق فکس با پورتال سهامداران شرکت اعلام نمایند.سود سهام آنها تدریجا طبق جدول ذیل به حساب های اعلام شده واریز خواهد شد.اطلاعاتی که ناقض ,مخدوش و نیز بعد از تاریخ ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ارسال گردد,مشمول روش اول پرداخت سود نمیباشند و طبق جدول زمان بندی در روش دوم پرداخت سود ایشان انجام خواهد پذیرفت.

روش دوم :سهامدران حقیقی که تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ موفق به ارسال اطلاعات حساب بانکی خود به شرکت نشده باشند,میتوانند با توجه به هماهنگی های انجام شده با بانک ملت با در دست داشتن کارت ملی و کدبورسی خود طبق جدول زیر به هر یک از شعب بانک ملت در سراسر کشور مراجعه و سود سهام خود را دریافت نمایند.

سود سهام مجمع شپاکسا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 283 views بار دسته بندی : سود تقسیمی مجامع بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.