مکس بورس سنگین ترین صف های خرید و فروش در بورس/ ثبت تقاضای ۵۳میلیارد تومانی برای سهام تجلی - مکس بورس

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۳۵۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۲۳۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۲۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «فزر»، «تجلی» و «وسالت» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت پویا زرکان آق دره، ۱۲۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «وبرق»، «غدشت» و «وشمال» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۸۵میلیارد تومان (۸۱درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۱۲۵میلیارد تومان (۵۵درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در هشت نماد و حجم صف‌های فروش در چهار نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف بانک قرض الحسنه رسالت (وسالت) به ۴.۷درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«استخراج کانه‌های فلزی» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۱۷۸میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۳۱میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه گذاری‌ها» با تقاضای فروش ۴۶میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدImage 2-minImage 1-min

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 395 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 14 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها