مکس بورس سنگین ترین صف های خرید و فروش / سشمال در صدر فروش سهامداران قرار گرفت - مکس بورس

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۱۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۴۵۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۳۳۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «سشمال»، «ثقزوی» و «غدشت» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت سرمایه‌گذاری چشم انداز توسعه شمال ۴۶میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. تقاضا نیز در صفوف خرید «کدما»، «قهکمت» و «قشهد» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۹۰میلیارد تومان (۷۴درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۳۰میلیارد تومان (۵۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در دو نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۲نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین (ثقزوی) به ۶.۶درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«سرمایه گذاری‌ها» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۸۶میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سرمایه گذاری‌های استانی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۵۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «زراعت و خدمات وابسته» با تقاضای خرید ۱۸میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید1-min2-min

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 267 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 2 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها