مکس بورس شاخص سهام به ابرکانال 500 بازگشت - مکس بورس

شاخص کل بورس تهران با جهش بیش از ۸ هزار واحدی ابرکانال ۵۰۰ هزار را بازپس گرفت. افزایش تقاضا در عمده نمادهای بورسی کاملا محسوس است و این موضوع معاملات بورس را یکپارچه سبز ساخته است.

دنیای بورس: فرابورس نیز سفارش‌گیری معاملات را از ۱۰ شروع کرد و معاملات تا ساعت ۱۴ امروز نیز ادامه خواهد داشت. یکی از نکات قابل توجه تشکیل صف خرید حدود ۱٫۵ میلیارد سهمی برای شگویا بود. در دیده‌بان به افزایش جذابیت خرید این سهم با توجه به عرضه روز گذشته سهام اشاره شده بود. صف خرید حدود ۸۰۰ میلیارد تومان شگویا از حجم سنگین نقدینگی برای جذب به موقعیت‌های جذاب حکایت دارد. 

روز گذشته در پاسخ به «آیا اصلاح سهام ادامه‌دار است؟» اشاره شده بود که با توجه به سیگنال‌های تورمی از مواردی که بر بورس تهران اثر منفی دارند احتمال بازگشت دوباره سهام به مدار مثبت وجود دارد. در این میان لازم به نظر می‌رسد معامله‌گران به بازار جهانی و ادامه ریزش قیمت‌ها در این بازار نیز توجه داشته باشند. ریزش بازار جهانی اثرگذاری مستقیم را بر سودآوری شرکت‌های کالایی به دنبال دارد گرچه این اثر را با نرخ‌های بالای دلار جبران شود. بر این اساس باید در سمت خرید سهام همچنان احتیاط به خرج داد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 205 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 27 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.