مکس بورس شوک به النصر؛ تیم رونالدو از خرید بازیکن محروم شد - مکس بورس

شوک به النصر؛ تیم رونالدو از خرید بازیکن محروم شد

شوک به النصر؛ تیم رونالدو از خرید بازیکن محروم شد

پایگاه خبری سینما فوتبال – النصر، تیمی که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد، از ثبت قرارداد بازیکنان جدید محروم شد چرا که آنها بخشی از مبلغ انتقال احمد موسی به لسترسیتی را هنوز نپرداخته اند.

به گزارش سینما فوتبال، دیلی میرر خبر داده است که النصر از ثبت قرارداد بازیکنان جدید منع شده است. باشگاه سعودی پاداش های مربوط به انتقال موسی در سال ۲۰۱۸ را نپرداخته است. در حقیقت النصر برای خرید این بازیکن در آن زمان ۱۴ میلیون پوند پرداخت اما بندهای پاداش که به ۳۹۰ هزار پوند می رسد را نپرداخته است.

موسی با النصر قهرمان لیگ شد اما در سال ۲۰۲۰ به بازیکن آزاد تبدیل شد. فیفا اعلام کرد که النصر هنوز به خاطر انتقال موسی به لسترسیتی ۳۹۰ خ هزار پوند بدهکار است. فیفا در سال ۲۰۲۱ در نامه ای به باشگاه عربستانی اعلام کرد که اگر این مبلغ را نپردازند، با تنبیه مواجه می شوند و حالا میرر گزارش داده که النصر به مدت سه پنجره نقل و انتقالاتی از خرید بازیکنان محروم شده است.

باشگاه النصر حالا در تلاش است تا فیفا را راضی کند که با پرداخت مبلغ مذکور به النصر، محرومیت آنها لغو شود. در حقیقت النصر در این تابستان خریدهایی نظیر بروزوویچ را داشته که اگر نتوانند قرارداد این ستارگان را ثبت کنند، با مشکلات جدی دچار می شوند.  النصر در تلاش است تا هر چه زودتر این مبلغ را به حساب باشگاه انگلیسی واریز کند تا محرومیتشان لغو شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 171 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 26 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.