مکس بورس صف‌های خرید روز سرخ سهام/ کدام نمادها در سقف قیمتی بسته شدند؟ - مکس بورس

معاملات امروز با نزول محسوس سهام در گروه‌های مختلف و در نهایت صف‌های فروش سنگین به پایان رسید. در چنین شرایطی نیز اما موج هیجان در برخی از نمادها کاملا مشهود بود و شاهد تشکیل صف خرید در این نمادها بودیم. جسارت حضور در صف خرید در شرایطی که عمده نمادها با فشار فروش همراه هستند کاملا جالب توجه است. نکته جالب توجه از عمده نمادهایی که معاملات امروز را با صف خرید به پایان رساندند این‌که عمده دلیل داغ شدن این نمادها نیز موج نقدینگی بوده است و بر این اساس این رفتار تا حدود زیادی پرریسک ارزیابی می‌شود.

دنیای بورس: در جدول زیر آمار معاملات ۱۷ نماد که آخرین معاملات خود را در سقف قیمتی پشت سر گذاشتند. بعضا در این نمادها همگام با فشار فروش در کل بازار صف‌های خرید نیز فروریخت اما در ادامه با هجوم دوباره نقدینگی این نمادها بار دیگر به صف نشستند. با توجه به ماهیت معاملاتی عمده نمادهای مورد بحث معامله‌گران باید به این موضوع توجه داشته باشند که برای بیشتر این نمادها نمی‌توان بهانه‌ای جز حضور نقدینگی برای داغ کردن پیدا کرد و رویه احتمالی ادامه‌دار اصلاح سهام می‌تواند ریسک معاملاتی را در این نمادها نیز افزایش دهد.

در این میان نکته جالب دامنه باز نوسان قیمتی این نمادها در معاملات امروز بود که بعضا از صف فروش تا صف خرید رشد کرده‌اند که نشان از هیجان قابل توجه در معاملات این نمادها حکایت دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 236 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.