مکس بورس عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده زقیام - مکس بورس

عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده زقیام

به گزارش پرشین بورس شرکت کشت و دام قيام اصفهان با نماد زقیام.اطلاعات مهمی راجب به عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده – گروه ب در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ منتشر کرد براساس این اطلاعات شرکت کشت و دام قيام اصفهان در تاریخ ذکر شده از برگزاری مزایده یک واحد گاوداری شیری فعال نتیجه ای نگرفت.برای آشنایی بیشتر با این اطلاعات با اهمیت لطفا در ادامه مطلب همراه ما باشید.

عنوان موضوع افشاء:

عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده – گروه ب

موضوع مزایده :

مزایده یک واحد گاوداری شیری فعال به تعداد کل تقریبی ۱۰۵۰ راس. (تعداد ۵۸۰ راس مولد و تعداد ۵۲۰ راس دوشا) با تولید روزانه حدود ۲۰ تُن شیرخام در وسعتی به مساحت ۱۰ هکتار. به آدرس : استان ایلام – شهرستان ایوان – کیلومتر ۳ جاده امامزاده سید عبداله بصورت یکجا با کلیه تاسیسات، ساختمان ، ماشین آلات و …

تاريخ برگزاري مزايده :

۱۳۹۹/۰۴/۱۱

شرح موضوع مزايده و فرآيند آن :

از متقاضیان دعوت می گردد جهت بازدید از واحد مذکور با شماره تماس ۰۹۱۳۹۳۴۴۱۴۴ آقای سید حسین حسینی مدیر بازرگانی

تا روز قبل از برگزاری مزایده اقدام نمایند .

جهت شرکت در جلسه مذکور به آدرس:

دفتر مرکزی شرکت، پلیس راه اصفهان – تهران، کیلومتر ۹ جاده علویجه راس ساعت ۱۱ صبح مراجعه نمایند. میزان سپرده شرکت در مزایده ۵ درصد مبلغ کل، معادل ۱۵٫۷۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال می باشد.

متقاضیانی که مایل به شرکت در مزایده هستند:

می توانند بصورت نقدی سپرده شرکت در مزایده را بحساب شماره ۵۲۱۹۲۷۱۸۱ نزد بانک کشاورزی. شعبه شاهین شهر واریز نموده. و یا چک رمز دار بانکی در وجه شرکت کشت و دام قیام اصفهان صادر و اصل فیش یا چک رمزدار را همراه با فرم شرایط شرکت در مزایده تکمیل و در جلسه مذکور حضور بهم رسانند.

لازم به ذکر است :

در صورت فروش واحد موصوف تا زمان ایجاد واحد جدید حدود ۸ درصد از حجم تولید و متناسب با آن میزان فروش شرکت کاهش می یابد. لذا با توجه به تدابیر اندیشیده شده در واحد قیام به دلیل افزایش راندمان تولید کسری حادث شده جبران خواهد گردید.

دلایل عدم حصول نتیجه :

تجدید مزایده به دلیل فاصله زمانی ارزیابی کارشناسی تا زمان برگزاری نوبت دوم مزایده و الزام به ارزیابی مجدد و برگزاری مزایده جدید.

عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده زقیام

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 301 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها