مکس بورس عرضه اولیه جدید اکتیو درج نماد گردید + آشنایی با شرکت - مکس بورس

عرضه اولیه جدید اکتیو

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره نماد شرکت پدیده شیمی ( سهامی عام ) با نماد اکتیو  در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج گردید تا عرضه اولیه اکتیو در مسیر ورود به بازار سرمایه قرار گیرد.

با توجه به مصوبۀ مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ هیئت پذیرش بورس اوراق بهادار تهران، شرکت پدیده شیمی قرن در بازار بورس اوراق بهادار پذیرفته شده است.باتوجه به نتیجۀ اقدامات صورت گرفته و ارائۀ تعهدات لازم در خصوص موارد ذکر شده در مصوبۀ مذکور، نام شرکت از تاریخ سیزدهم بهمن­ ماه سال ۱۳۹۸ به عنوان پانصد و سی و چهارمین شرکت پذیرفته شده در بورس در بخش ” ساخت مواد شیمیایی و محصولات شیمیایی”، گروه ” ساخت سایر محصولات شیمیایی” و طبقه” ساخت صابون و پاک کننده ­ها، فرآورده­ های تمیز کننده و پرداخت­کننده، انواع عطر و فرآورده­ های بهداشتی” با کد”۲۴۲۴″ و نماد ” اکتیو- ACTIVE ” در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده ‌است.

آشنایی مختصر با نماد اکتیو

شرکت پدیده شیمی قرن در سال ۱۳۸۹ با هدف تولید محصولات شوینده و بهداشتی تأسیس گردید. کارخانه شرکت پدیده شیمی قرن با تجهیزات استاندارد و برتر جهانی در زمینی به مساحت ۳۴۰۰۰ مترمربع با ظرفیت تولید ۳۸ هزار کارتن در روز در شهرک صنعتی اشتهارد در سال ۱۳۹۰بنانهاده شد و در خرداد سال ۱۳۹۲ به بهره‌برداری رسید. این کارخانه شامل واحدهای مدیریت کارخانه، معاونت کارخانه، منابع انسانی، واحد مالی، تولید(صابون و مایعات)، انبار، کنترل کیفیت (آزمایشگاه شیمی، فیزیک و میکروبی)، برنامه‌ریزی، HSE، فنی، ساخت و تدارکات است.

سهامداران عمده

عرضه اولیه جدید اکتیو

محصولات شرکت پدیده شیمی قرن در سه بخش بهداشت خانگی، بهداشت فردی و بهداشت البسه با نام‌های تجاری اکتیو و حیات، تولید و در بازارهای داخلی و بین‌المللی عرضه می‌گردند. از محصولات شرکت پدیده شیمی قرن در طبقه بهداشت خانه (با نام تجاری Active Home) می‌توان به انواع مایعات ظرف‌شویی، پاک‌کننده سطوح، شیشه‌شوی، سفید‌کننده، جرم‌گیر و لوله‌بازکن اشاره کرد. در طبقه بهداشت شخصی و بهداشت موی سر (با نام‌های تجاری Active Soft و Hayat) شامپو بدن، انواع شامپوهای سر گیاهی، نرم‌کننده‌ها، مایع دستشویی، صابون و همچنین شامپوی مخصوص کودکان را می‌توان نام برد.

محصولات اين شرکت توسط شرکت پخش پدیده پايدار در ۲۵ شعبه در مراکز استان‌ها به‌صورت انحصاری و مويرگی در سراسر ايـران توزيع می‌گردد.

عرضه اولیه جدید اکتیو

این مطلب بروزرسانی میگردد.

برای مشاهده تاریخ عرضه اولیه اکتیو اینجا کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 88 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.