مکس بورس عرضه اولیه جدید رافزا درج نماد گردید + معرفی شرکت بهمراه عملکرد مالی - مکس بورس

شرکت رایان هم افزا در سال ۸۴ توسط ترکیبی از شرکت های معتبر فعال در صنعت فناوری اطلاعات و با حمایت و سرمایه گذاری جمعی از فعالان بازار سرمایه با هدف ارائه‌ی اولین راهکار جامع و یکپارچه ی بازار سرمایه تاسیس شد. این شرکت جهت افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه ها و حرفه ای سازی فعالیت ها، به ایجاد مرکز داده‌ی اختصاصی در داخل کشور و عرضه ی راهکارهای خود به صورت خدمت نرم افزاری (Software As a Service) با سهولت دسترسی در جای جای کشور اقدام نمود.

فعالیت‌های اصلی شرکت تولید نرم‌افزارهای مورد نیاز کارگزاران بورس ، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و بانک ها و ارایه خدمات نرم‌افزاری بر آن اساس بوده است. رایان هم‌افزا  با  بیش از ده سال فعالیت، میزبان ۶۶ کارگزاری بورس و اوراق بهادار ( ۶۰ درصد بازار)، ۵۲ کارگزاری بورس کالا ( ۵۵ درصد بازار)، ۵۶ كارگزاری در حوزه معاملات برخط ( ۵۵ درصد بازار) ، ۱۰ بانک و ۱۷۰ صندوق سرمایه‌گذاری مشترک فعال (۷۰ درصد بازار) با بیش از ۱۳٫۰۰۰ شعبه فعال و عملیات بیش از ۲۰٫۰۰۰  کاربر برای حدود  ۶٫۵۰۰٫۰۰۰  سرمایه گذار را به صورت برخط ساماندهی و خدمات‌رسانی می‌نماید. همچنین سامانه معاملات برخط این شرکت میزبان عملیات بیش از  ۲۸۸٫۰۰۰ سرمایه گذار و معامله‌گر (با حدود ۳۰٫۰۰۰ هزار کاربر روزانه و ۱۸٫۰۰۰  کاربر همزمان) می‌باشد.

شناخت نیاز مشتریان و استفاده از تکنولوژی‌های روزآمد باعث توسعه سریع این شرکت و کسب بیش از ۶۰ درصد سهم از بازار گردید به طوریکه در حال حاضر بیش از ۱۲۰ نفر پرسنل مجرب وظیفه تحلیل، تولید و پشتیبانی محصولات را به عهده دارند

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 345 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.