مکس بورس عرضه اولیه جدید ساوه درج نماد گردید + آشنایی با شرکت - مکس بورس

عرضه اولیه جدید ساوه

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره نماد شرکت سیمان ساوه ( سهامی عام ) با نماد ساوه در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج گردید تا عرضه اولیه ساوه در مسیر ورود به بازار سرمایه قرار گیرد.در ادامه مطلب با جزییات تازه وارد جدید بازار سرمایه ایران با ما همراه باشید.

در اطلاعیه منتشره آمده است ، بدینوسیله به اطلاع میرساند شرکت سیمان ساوه (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ بعنوان دویست و هشتمین نماد معاملاتی(یکصد و بیست و پنجمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ های فرابورس ایران با نماد ساوه درج گردید. سیمان ساوه در گروه سیمان ، آهک و گچ  و زیر سیمان ، آهک و گچ و با کد ۵۳۹۴ ثبت شده است.

 

 

معرفی مختصر شرکت سیمان ساوه

 

فعالیت اصلی شرکت طبق بند ۲ اساسنامه احداث و توسعه و تجهیز کارخانجات تولید سیمان و بهره برداری و فروش محصولات آن ، خرید ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز و فروش آن و خرید و احداث هر نوع ساختمان و یا زمین مورد نیاز شرکت میباشد.به موجب پروانه بهره برداری شماره ۰۲/۲۲۹۹ مورخ ۱۳۷۵/۰۲/۰۳ وزارت صنایع و معادن ، طرفیت تولید کارخانه سیمان سفید روزانه ۱۰۰۰ تن میباشد و طرح احذاث کارخانجات سیمان خاکستری با ظرفیت ۷۲۰۰ تن در روز پس از تصویب توسط سهامداران با استفاده از منابع ارزی در سال ۱۳۸۱ خرید ماشین آلات و اجرای عملیات ساختمانی شروع و در خردادماه ۱۳۸۶ رسما افتتاح  و به بهره برداری رسیده است.

 

شرکت سیمان ساوه در تاریخ ۱۳۹۰/۰۸/۲۱ تحت شماره ۱۰۹۳۱ در فهرست شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده است لیکن طی نامه شماره ۱۲۱/۲۰۲۲۴۲ مورخ ۱۳۹۱/۰۹/۱۴ سازمان بورس و اوراق بهادار به دلیل اینکه تعداد سهامداران شرکت مساوی یا کمتر از ۳۵ سهامدار میباشد ، از فهرتس شرکت های پذیرفته شده سازمان بورس حذف گردید.

 

شرکت سیمان ساوه در آذر ماه ۱۳۶۷ با احداث یک کارخانه تولید سیمان به ظرفیت ۵۰۰ تن در روز تاسیس گردید و با اجرای طرح توسعه در حال حاضر ظرفیت آن به ۱۰۰۰ تن در روز رسیده است. تکنولوژی به کار رفته در مجموعه کارخانه تولید سیمان سفید از Societe Des Climments Francise اخذ شده است این تکنولوژی بر اساس تولید به روش “تر” می باشد و استفاده از آن برای تولید سیمان، باعث افزایش درجه سفیدی بالای ۹۱% و افزایش مقاومت مکانیکی آن است.خط تولید سیمان سفید توسط شرکت FCB فرانسه طراحی و نصب گردیده است.

 

سیمان خاکستری

 

در سال ۱۳۸۶ کارخانه سیمان خاکستری به ظرفیت ۷۵۰۰ تن در روز و با تکنولوژی تولید به روش “خشک” راه اندازی شد لازم به ذکر است که خط تولید سیمان خاکستری این شرکت توسط FLSmith کشور دانمارک طراحی و نصب گردیده است.تولیدات و محصولات این شرکت تاکنون به بیش از ۲۰ کشور دنیا صادر شده و شرکت دارای گواهینامه های معتبر تولید می باشد.

 

سهامداران عمده ساوه

عرضه اولیه جدید ساوه

 

عملکرد مالی ساوه در سال ۹۸

 

عرضه اولیه جدید ساوه

بابت کیفیت پایین عکس های مطلب ، صمیمانه از کاربران گرامی پوزش میطلبیم.در صورت بارگذاری فایل های جدید از سوی شرکت در سامانه کدال ، اقدام به بارگذاری عکس هایی با کیفیت بالاتر میگردد.

 

اطلاعات تکمیلی عرضه اولیه جدید ساوه و تاریخ عرضه بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار شما کاربران گرامی قرار میگیرد.

از بخش عرضه اولیه در بالای وبسایت میتوانید به لیست کامل عرضه اولیه های جدید سال ۹۸+ جدول زمانبندی و تاریخ و تحلیل بنیادی نمادهای مذکور دسترسی داشته باشید.

تحلیل بنیادی ساوه بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

این مطلب بروز رسانی میشود.

برای مشاهده تاریخ این عرضه اینجا کلیک نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 365 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.