مکس بورس عرضه اولیه جدید فروی درج نماد گردید. - مکس بورس

عرضه اولیه جدید فروی

 

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره نماد شرکت ذوب روی اصفهان ( سهامی عام )  در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج گردید تا عرضه اولیه فروی در مسیر ورود به بازار سرمایه قرار گیرد.برای آشنایی با این شرکت ، سهامداران عمده و عملکرد مالی این شرکت در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

در اطلاعیه منتشره آمده است ، بدینوسیله به اطلاع میرساند شرکت ذوب روی اصفهان (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از تاریخ ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ بعنوان دویست و چهارمین نماد معاملاتی(یکصد و بیست و یکمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ های فرابورس ایران با نماد فروی درج گردید. ذوب روی اصفهان در گروه فلزات اساسی   و زیر گروه تولید فلزات گرانبهای غیرآهن  و با کد ۲۷۲۰ ثبت شده است.

 

عرضه اولیه جدید فروی

شرکت ذوب روی اصفهان به شناسه ملی ۱۰۲۶۰۱۲۴۴۴۷ در تاریخ ۱۳۷۷/۰۴/۱۷ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و به شماره ۱۳۹۹۵مورخ ۱۷/۰۴/۱۳۷۷ دراداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی اصفهان به ثبت رسید و متعاقبا “ازتاریخ ۱۳۷۷/۱۰/۲۵ شروع به بهره برداری نموده است. براساس صورت جلسه هیات مدیره مورخ ۱۳۷۷/۰۲/۲۰ به دلیل انتقال مرکز اصلی شرکت به محل کارخانه شماره ثبت شرکت به شماره ۶۶۷ اداره ثبت شهرستان فلاورجان تغییر یافت. درحال حاضر، شرکت ذوب روی اصفهان جزو واحدهای تجاری فرعی شرکت باما (سهامی عام) است. نشانی مرکز اصلی شرکت شهراصفهان، اتوبان ذوب آهن کلیشاد، شهر بهاران جنب شرکت باما و محل فعالیت اصلی آن در مرکز اصلی شرکت میباشد نوع شرکت طبق صورتجلسه مجمع فوق العاده مورخ ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ به سهامی عام تغییر یافت.

 

بازار اصلی محصولات شمش روی و کنسانتره ( سرب) این شرکت عمدتا بازار مصرف در خارج از کشور میباشد و از طریق بورس فلزات لندن LME قیمت گذاری صورت میپذیرد وشرکت ازجایگاه مناسبی در صنعت برخوردار است.

تامین مواد اولیه از طریق معادن شرکت باما و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی زنجان و سایر معادن و همچنین تولید اکسید روی توسط کوره های ولز صورت میگیرد.

تولید

فرایند تولید شامل مراحل محلول سازی و الکترولیز و ریخته گری میباشد ریسک این محیط عمدتا کمبود ماده معدنی و پایین بودن عیار آن و همچنین مباحث زیست محیطی و کمبودآب می باشد.

 

محصولات و روشهای فروش

محصولات شرکت شامل شمش روی و کنسانتره سولفور سرب به صورت عرضه در بازار داخلی و صادرات به سایر کشورها به فروش می رسد.

 

فروش داخلی:

فروش داخلی بر اساس نرخ های بازار که متاثر از قیمت های جهانی می باشد با توافق با خریدار مورد معامله قرار می گیرد.

 

سهامداران عمده فروی

عرضه اولیه جدید فروی

 

نحوه تامین مواد اولیه

 

عرضه اولیه جدید فروی

 

تولید محصولات

 

عرضه اولیه جدید فروی

 

فروش شرکت در سال ۱۳۹۸ در حدود ۳۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

صورت سود وزیان شرکت ذوب روی اصفهان

عرضه اولیه جدید فروی

شرکت در سال گذشته موفق شده است ۱۶۲۵ ریال سود به ازای هر سهم محقق نماید.در سه ماه ابتدایی سال جاری نیز موفق به کسب ۲۵۶ ریال سود به ازای هر سهم شده است این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل این مبلغ برابر با ۱۷۵ ریال سود به ازای هر سهم بوده است.(رشد ۴۶ درصدی سود)

 

سرمایه گذاریها بلند مدت شرکت

 

عرضه اولیه جدید فروی

 

اطلاعات تکمیلی عرضه اولیه جدید فروی و تاریخ عرضه بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار شما کاربران گرامی قرار میگیرد.

از بخش عرضه اولیه در بالای وبسایت میتوانید به لیست کامل عرضه اولیه های جدید سال ۹۸+ جدول زمانبندی و تاریخ و تحلیل بنیادی نمادهای مذکور دسترسی داشته باشید.

تحلیل بنیادی فروی بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

برای مشاهده تاریخ عرضه و مبلغ مورد نیاز برای این عرضه اولیه ، اینجا کلیک نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 399 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.