مکس بورس عرضه اولیه جدید وآوا درج نماد گردید. - مکس بورس

عرضه اولیه جدید وآوا

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره نماد شرکت سرمایه گذاری آوا نوین ( سهامی عام )  در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج گردید تا عرضه اولیه وآوا در مسیر ورود به بازار سرمایه قرار گیرد.

در اطلاعیه منتشره آمده است ، بدینوسیله به اطلاع میرساند شرکت سرمایه گذاری آوا نوین (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ بعنوان دویست و سومین نماد معاملاتی(یکصد و بیستمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ های فرابورس ایران با نماد وآوا درج گردید. سرمایه گذاری آوا نوین در گروه سرمایه گذاری ها  و زیر گروه تولید سایر واسطه های مالی  و با کد ۵۶۹۹ ثبت شده است.

عرضه اولیه جدید وآوا

تاریخچه و معرفی مختصر شرکت:

شرکت سرمایه گذاری عمران سبحان به صورت شرکت سهامی عام در سال ۱۳۸۳ تاسیس و در اداره ثبت شرکتها و مالیکت صنعتی تهران به ثبت رسید.این شرکت از شرکت های خارح از بورس شرکت سرمایه گذاری سبحان ( سهامی عام) بوده است که با سرمایه ۵ میلیون ریالی در دفاتر این شرکت ثبت شده است.

 

با توجه به تصمیم سهامدار عمده شرکت سرمایه گذاری سبحان ( سازمان اقتصادی کوثر) مبنی بر واگذاری بلوک مدیریتی و کنترلی شرکت سرمایه گذاری سبحان معادل ۹۰٫۱۷ درصد به صورت یکجا از طریق فرابورس بر اساس اطلاعیه  شماره ۹۶/الف/۱۱۹۹ در تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سبحان تصمیم به فروش شرکت های لیزینگ سبحان و سرمایه گذاری عمران سبحان به سازمان اقتصادی کوثر نمود که بر اساس صورت وضعیت پرتفوی  یکماه منتهی به ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ کل مبلغ واگذاری شرکت  عمران سبحان به سازمان اقتصادی کوثر معادل ۱۷٫۰۰۰ میلیون ریال بوده و افشا گردیده است.

 

با تصیمات هیات مدیره در مجمع عمومی فوق العاده ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ نام شرکت به سرمایه گذاری آوانوین و سال مالی به ۲۹ اسفند هر سال تغییر یافته است.

موضوع فعالیت

-سرمایه گذاری در سهام ، سهم الشرکه ، واحدهای سرمایه گذاری و یا سایر اوراق بهادرا دارای حق رای شرکت ها ، موسسات و یا صندوق های سرمایه گذاری با هدف کسب انتفاع به طوری که به تنهایی یا به همراه اشخاص وابسته خود ، کنترل شرکت یا صندوق سرمایه گذاری سرمایه پذیر را در  اختیار نگرفته و یا در آن نفوذ قابل ملاحظه نیابد.

-سرمایه گذاری در سایر اوراق بهادار که بطور معمول دارای حق رای نیست و توانایی انتخاب مدیر و یا کنترل ناشر را به مالک اوراق بهادار نمیدهد.

 

موضوع فعالیت فرعی 

-سرمایه گذاری در مسکوکات ، فلزات گران بها ، گواهی سپرده بانکی و سپرده های سرمایه گذاری نزد بانک ها و موسسات مالی و اعتباری مجاز

 

سهامداران عمده

 

عرضه اولیه جدید وآوا

 

سهام پرتفوی بورسی و غیر بورسی در تملک شرکت

 

عرضه اولیه جدید وآوا

سهام پرتفوی بورسی و غیر بورسی در تملک شرکت

 

عرضه اولیه جدید وآوا

عملکرد مالی شرکت

 

عرضه اولیه جدید وآوا

برای مشاهده تاریخ این عرضه + جزییات عرضه اینجا کلیک نمایید

اطلاعات تکمیلی عرضه اولیه جدید وآوا و تاریخ عرضه بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار شما کاربران گرامی قرار میگیرد.

از بخش عرضه اولیه در بالای وبسایت میتوانید به لیست کامل عرضه اولیه های جدید سال ۹۸+ جدول زمانبندی و تاریخ و تحلیل بنیادی نمادهای مذکور دسترسی داشته باشید.

تحلیل بنیادی وآوا بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 181 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.