مکس بورس عرضه اولیه جدید ومهان در مسیر ورود به بازار سرمایه + معرفی شرکت - مکس بورس

عرضه اولیه جدید ومهان

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره نماد شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان ( سهامی عام )  در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج گردید تا عرضه اولیه ومهان در مسیر ورود به بازار سرمایه قرار گیرد.

عرضه اولیه جدید ومهان

در اطلاعیه منتشره آمده است ، بدینوسیله به اطلاع میرساند گروه توسعه مالی مهر آیندگان (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از تاریخ ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ بعنوان دویست و پنجمین نماد معاملاتی(یکصد و بیست و دومین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ های فرابورس ایران با نماد ومهان درج گردید.توسعه مالی مهر آیندگان در گروه سرمایه گذاری ها و زیر گروه سایر واسطه های مالی  و با کد ۱۱۲۵۹ ثبت شده است.

عرضه اولیه جدید ومهان

معرفی مختصر شرکت

شرکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان زیر مجموعه صندوق بازنشستگی و رفاه کارکنان صنعت نفت و شرکت سرمایه گذاری اهداف با آخرین سرمایه ثبت شده ۱۰،۰۰۰ میلیارد ریال در حوزه مدیریت دارایی و سایر خدمات مالی فعال می باشد.

تاریخچه شرکت:
شركت گروه توسعه مالی مهر آیندگان (سهامي عام) در تاریخ ۲۲ اسفندماه ۱۳۷۴ در اداره ثبت شركت‌ها و موسسات غير تجاري تهران طي شماره ۱۲۰۳۲۰ به ثبت رسیده است. لازم به توضیح است که نام شرکت طبق مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۱/۱۱/۱۴ به شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان (سهامی عام) تغییر یافته و طبق روزنامه شماره ۱۹۸۵۳ مورخ ۱۳۹۲/۰۲/۱۴ در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

ماموریت:
شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان مأموریت دارد با تکیه بر مزیت‌های اقتصادی کلان کشور و با در نظر گرفتن کسب و کارهای تعریف شده، با تمركز بر شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، مهارت‌هاي خود را در چارچوب برنامه‌ها و سیاست‌هاي توسعه اقتصادي كشور به حداكثر رسانده و خود را به عنوان یکی از هلدینگ‌های مالی پیشرو در کشور معرفي نماید.

حوزه كسب و كار و موضوع فعالیت:
فعاليت اصلي شركت سرمایه گذاری در اوراق بهادار و همچنین اداره نهادهای مالی از قبیل کارگزاری، لیزینگ، سبد گردانی و … می باشد.

 

سهامداران عمده ومهان 

عرضه اولیه جدید ومهان

برای مشاهده تاریخ عرضه اولیه وبهمان اینجا کلیک کنید.

اطلاعات تکمیلی عرضه اولیه جدید فروی و تاریخ عرضه بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار شما کاربران گرامی قرار میگیرد.

از بخش عرضه اولیه در بالای وبسایت میتوانید به لیست کامل عرضه اولیه های جدید سال ۹۸+ جدول زمانبندی و تاریخ و تحلیل بنیادی نمادهای مذکور دسترسی داشته باشید.

تحلیل بنیادی ومهان بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 422 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.